- Gyakori kérdések
- Integrációk / API
- Követeléskezelés
-
Regisztráció / Bejelentkezés / Első lépések
-
NAV
-
Előfizetés / szolgáltatáscsomagok
-
Beállítások / Funkciók / Mobil
- Számlakészítés
- Mobilapplikáció / MostSzámlázz
- Bejövő számlák és vevői fiók
- Tömeges számlagenerálás
- Tömeges-, és csoportos műveletek
- Megbízott számlakibocsátás / Önszámlázás
- Online fizetési megoldások
- Archiválás
- Postai szolgáltatás
- Évzárás #free csomagban
- Számla nyomtatás / mobilnyomtatók
- Termékek, partnerek
- Automatikus értesítések
- Beállítások módosítása
- Számlák kifizetettségének kezelése
- Fizetési kérelem
-
Számlák / Bizonylatok
-
Integrációk / API
- API interfész, Számla Agent
- Webshop pluginok
- Banki integrációk, Autokassza
- Keret- és adófigyelő egyéni vállalkozásoknak
- Online könyvelőprogram, SMARTBooks
- Könyvelőszoftverek
- Költségnyilvántartás társas vállalkozásoknak (QUICK)
- Ügyvitel, munkalapkezelés, árajánlat, Innonest
- Raktár- és készletkezelés, Innonest
- Digitális faktoring
- Követeléskezelés
-
Könyvelőknek
-
Kedvezmények / ajánlórendszer
A követeléskezelés során kérhetek rögtön fizetési meghagyást?
A fizetési meghagyás az első hivatalos jogi lépés a vevőd felé.
Nincs technikai akadálya annak, hogy rögtön az ügyvédi és jogi megoldások legerősebb fokozatát válaszd a kintlévőségeid behajtására: ha tartoznak neked, ez a hivatalos jogi lépés (évente közel 500 000 db ilyen eljárás indul).
❓ A behajtás érdekében szükséges-e jogilag a felsorolt lépéseken végigmenni, vagy lehet a legerősebb opcióval is indítani?
A választható Ügyvédi és jogi követeléskezelési megoldások nem jelentenek szükségszerűen sorrendiséget és a legerősebb opciót, azaz a Fizetési meghagyást is választhatod.
Arról, hogy a lejárat után mennyi időn belül melyik lehetőséget javasoljuk, ide kattintva olvashatsz.