- Gyakori kérdések
- NAV
- NAV online adatszolgáltatás
-
Regisztráció / Bejelentkezés / Első lépések
-
NAV
-
Előfizetés / szolgáltatáscsomagok
-
Beállítások / Funkciók / Mobil
- Számlakészítés
- Mobilapplikáció / MostSzámlázz
- Bejövő számlák és vevői fiók
- Tömeges számlagenerálás
- Tömeges-, és csoportos műveletek
- Megbízott számlakibocsátás / Önszámlázás
- Online fizetési megoldások
- Archiválás
- Postai szolgáltatás
- Évzárás #free csomagban
- Számla nyomtatás / mobilnyomtatók
- Termékek, partnerek
- Automatikus értesítések
- Beállítások módosítása
- Számlák kifizetettségének kezelése
- Fizetési kérelem
-
Számlák / Bizonylatok
-
Integrációk / API
- API interfész, Számla Agent
- Webshop pluginok
- Banki integrációk, Autokassza
- Keret- és adófigyelő egyéni vállalkozásoknak
- Online könyvelőprogram, SMARTBooks
- Könyvelőszoftverek
- Költségnyilvántartás társas vállalkozásoknak (QUICK)
- Ügyvitel, munkalapkezelés, árajánlat, Innonest
- Raktár- és készletkezelés, Innonest
- Digitális faktoring
- Követeléskezelés
-
Könyvelőknek
-
Kedvezmények / ajánlórendszer
Ha már bejelentettem a NAV felé, hogy Számlázz.hu-t használok, össze kell-e kapcsolnom a NAV Online Számla rendszerével a számlázási fiókomat?
A számlázó használatának bejelentésére nincs szükség. A NAV Online Számla összekötésből megtudható, hogy mely számlázóból számlázol.
2021. január 4-től eltörölték a számlázóprogramok bejelentési kötelezettségét a NAV felé és csak az adatszolgáltatásról kell gondoskodni, így ezentúl nem kell bejelenteni az ÁNYK-n keresztül a számlázóprogram használatát. Részletek.
A számlázó használatának bejelentése korábban sem állt összefüggésben a NAV Online Számla rendszere és a Számlázz.hu-s fiók összekapcsolásával, mert a NAV rendszerében ez a két dolog sem kapcsolódott egymáshoz. A NAV Online Számla rendszerébe korábban is mindenképpen regisztrálnod kellett, amennyiben adatszolgáltatásra voltál kötelezett. Ma már nem regisztrálni, hanem KAÜ-vel kell bejelentkezni.
Az adatszolgáltatásról bővebb információt itt találsz.