- Gyakori kérdések
- Kedvezmények / ajánlórendszer
- Ajánlórendszer
-
Regisztráció / Bejelentkezés / Első lépések
-
NAV
-
Előfizetés / szolgáltatáscsomagok
-
Beállítások / Funkciók / Mobil
- Számlakészítés
- Mobilapplikáció / MostSzámlázz
- Bejövő számlák és vevői fiók
- Tömeges számlagenerálás
- Tömeges-, és csoportos műveletek
- Megbízott számlakibocsátás / Önszámlázás
- Online fizetési megoldások
- Archiválás
- Postai szolgáltatás
- Évzárás #free csomagban
- Számla nyomtatás / mobilnyomtatók
- Termékek, partnerek
- Automatikus értesítések
- Beállítások módosítása
- Számlák kifizetettségének kezelése
- Fizetési kérelem
-
Számlák / Bizonylatok
-
Integrációk / API
- API interfész, Számla Agent
- Webshop pluginok
- Banki integrációk, Autokassza
- Keret- és adófigyelő egyéni vállalkozásoknak
- Online könyvelőprogram, SMARTBooks
- Könyvelőszoftverek
- Költségnyilvántartás társas vállalkozásoknak (QUICK)
- Ügyvitel, munkalapkezelés, árajánlat, Innonest
- Raktár- és készletkezelés, Innonest
- Digitális faktoring
- Követeléskezelés
-
Könyvelőknek
-
Kedvezmények / ajánlórendszer
Ismerősöm az én ajánlásomra regisztrált, mégsem kaptam meg a díjmentes előfizetési csomagot. Miért?
A Számlázz.hu csak abban az esetben tudja jóváírni az ajánlás után járó díjmentes hónapot, ha a kérdéses vállalkozó a te egyedi ajánló hivatkozásodra kattintva kezdi meg az új fiók regisztrációját. Saját ajánló hivatkozásodat az Egyéb - Ajánlom másnak is menüpontból kiindulva tudod elküldeni ismerősödnek.
Ugyanitt, a lap alján tudod megtekinteni azokat a vállalkozásokat, akik a te ajánlásodra csatlakoztak a Számlázz.hu-hoz.
Ha a regisztráció az elmúlt 2 hétben történt, és az ismerős cég nevét elküldöd ügyfélszolgálatunk részére, szakembereink jóváírják neked a díjmentes időszakot. Az adatokat kérjük, a kapcsolatfelvételi oldalon keresztül küldd el.