- Gyakori kérdések
- Beállítások / Funkciók / Mobil
- Online fizetési megoldások
-
Regisztráció / Bejelentkezés / Első lépések
-
NAV
-
Előfizetés / szolgáltatáscsomagok
-
Beállítások / Funkciók / Mobil
- Számlakészítés
- Mobilapplikáció / MostSzámlázz
- Bejövő számlák és vevői fiók
- Tömeges számlagenerálás
- Tömeges-, és csoportos műveletek
- Megbízott számlakibocsátás / Önszámlázás
- Online fizetési megoldások
- Archiválás
- Postai szolgáltatás
- Évzárás #free csomagban
- Számla nyomtatás / mobilnyomtatók
- Termékek, partnerek
- Automatikus értesítések
- Beállítások módosítása
- Számlák kifizetettségének kezelése
- Fizetési kérelem
-
Számlák / Bizonylatok
-
Integrációk / API
- API interfész, Számla Agent
- Webshop pluginok
- Banki integrációk, Autokassza
- Keret- és adófigyelő egyéni vállalkozásoknak
- Online könyvelőprogram, SMARTBooks
- Könyvelőszoftverek
- Költségnyilvántartás társas vállalkozásoknak (QUICK)
- Ügyvitel, munkalapkezelés, árajánlat, Innonest
- Raktár- és készletkezelés, Innonest
- Digitális faktoring
- Követeléskezelés
-
Könyvelőknek
-
Kedvezmények / ajánlórendszer
Mire jó az online átutalás?
A sikeres átutalásra vonatkozó információt a fizetés szolgáltató küldi a Számlázz.hu felé, így lesz fizetett státuszú a számla.
Ha az átutalás online módon történik, akkor az összeget vevőd az adott fizetési szolgáltató számlájára utalja. Ezek a fizetési szolgáltatók esetünkben az OTP SimplePay, a PayPal és a Teya (korábban Borgun) lehet.
Ez azt jelenti, hogy a Számlázz.hu rendszere jelzést kap majd a sikeresen beérkezett összegről közvetlenül a fizetési szolgáltatótól.
Ha ez megtörténik, akkor:
- az így kiegyenlített számlát automatikusan kifizetettre állítjuk (pont mint bankkártyás fizetés esetén), továbbá
- ha az átutalás díjbekérő alapján történt, akkor a számlakibocsátás is automatikusan megtörténik.
Ennek értelmében tehát megszabadulsz a számláid és a bankkivonat undok párosítási nyűgjétől! Online fizetési megoldásainkról itt olvashatsz!