Fizetési módok

Átutalással szeretnék fizetni. Mit írjak a közlemény mezőbe?

Az átutalásos fizetési mód kiválasztásakor rendszerünk egy azonosítót generál, amit a közlemény mezőben kell feltüntetned.

    A szolgáltatáscsomag díjának kifizetésekor fontos, hogy a fizetendő díjat átutalásra jelöld vagyis kiválaszd az átutalásos fizetési módot, mert a fizetési értesítő e-mailt (díjbekérő) csak ekkor küldi el rendszerünk, benne a szükséges azonosítóval, amit a közleményben várunk.

    Ha nem az átutalásos fizetési módot látod elsőként a fizetési módoknál, akkor a További fizetési módok linkre kattintva fogod elérni.

    lejart-elofizetes-hosszabbitasa-002

    Az átutalásos fizetési mód kiválasztásakor a rendszer két módon viselkedhet:

    1. Nincs mentett bankszámlaszámod a fiókban vagy nem képes fizetési kérelem fogadására

    Ebben az esetben a rendszer az oldal alján megjelenő Tovább az utalás adataihoz gombra kattintva kiírja a képernyőre az utalás adatait, valamint egy fizetési értesítő e-mailt (díjbekérő) küld a fizetéshez szükséges adatokkal. Ebben szerepelni fog egy P- kezdetű azonosító, amit kérünk, hogy adj meg az átutalás közleményébe annak érdekében, hogy minél gyorsabban el tudja végezni rendszerünk a jóváírást.

    2. Fizetési kérelem fogadására képes bankszámlaszám a fiókban

    Amennyiben olyan bankszámlaszámot mentettél el a fiókod beállításaiban, amely képes fizetési kérelem fogadására, akkor ezt a rendszer érzékelni fogja és ennek megfelelően a fizetési kérelmet fogja felajánlani. Ebben az esetben a banki felületre belépve egy előkészített átutalást fogsz találni, amit csak jóvá kell hagynod, hiszen a közleménybe írandó azonosító is automatikusan kitöltésre kerül.

    Ezzel egyidejűleg dönthetsz úgy, hogy inkább önállóan utalsz. Ezt a képen jelölt linkre kattintva tudod kezdeményezni, így az egyes pontban írt Tovább az utalás adataihoz gomb használatával már kapod is a fizetési értesítőt az adatokkal.

    zarolt-fiok-lejart-tartozas-2023-2

    Ha a fizetési kérelmet választottad, de mégis önállóan utalnál, akkor erre is van megoldásunk. Részletekért kattints ide!

    • A Paypal fizetési mód megjelölésekor az oldal alján a Tovább a PayPal felületére gomb jelenik meg az oldal alján. Erre kattintva átirányítunk a fizetési szolgáltató felületére, ahol elvégezheted a díjfizetst. Ennek végeztével visszairányítanak majd a Számlázz.hu felületére. 

    Nem annak a vállalkozásnak a számlájáról indítok utalást, melynek díját rendezni szeretném. Mire figyeljek ilyenkor?

    Ebben az esetben kiemelten fontos, hogy az azonosító bekerüljön az utalás közleményébe, hiszen az kizárólag a fiókodban igényelt szolgáltatáshoz kapcsolódik, így a rendszer teljes biztossággal tudni fogja, hogy hol kell a bekérkező összeget jóváírnia.

    Figyelem!

    • Az automatikusan meghosszabbított előfizetés esetén a rendszer 7 nap türelmi időt ad az új időszak díjának rendezésére, ezt követően a fiókot a díjrendezéséig zárolja.
    • Zárolás esetén, ha fiókgazda jogosultsággal több fiókot kezelsz, akkor az hatással lehet a többi fiókod elérésére, hiszen a zároláskor a felhasználód is korlátozásra kerül.
    • Zárolt fiók díjrendezésével kapcsolatban ebben a tudástárcikkben találsz bővebb tájékoztatást.

      Kérjük, hogy a fentieket vedd figyelembe a folyamatos szolgáltatásnyújtás érdekében!