Az átutalásos fizetési mód kiválasztásakor rendszerünk egy azonosítót generál, amit a közlemény mezőben kell feltüntetned.
A szolgáltatáscsomag díjának kifizetésekor fontos, hogy a fizetendő díjat átutalásra jelöld vagyis kiválaszd az átutalásos fizetési módot, mert a fizetési értesítő e-mailt (díjbekérő) csak ekkor küldi el rendszerünk, benne a szükséges azonosítóval, amit a közleményben várunk.
Ha nem az átutalásos fizetési módot látod elsőként a fizetési módoknál, akkor a További fizetési módok linkre kattintva fogod elérni.
Az átutalásos fizetési mód kiválasztásakor a rendszer két módon viselkedhet:
1. Nincs mentett bankszámlaszámod a fiókban vagy nem képes fizetési kérelem fogadására
Ebben az esetben a rendszer az oldal alján megjelenő Tovább az utalás adataihoz gombra kattintva kiírja a képernyőre az utalás adatait, valamint egy fizetési értesítő e-mailt (díjbekérő) küld a fizetéshez szükséges adatokkal. Ebben szerepelni fog egy P- kezdetű azonosító, amit kérünk, hogy adj meg az átutalás közleményébe annak érdekében, hogy minél gyorsabban el tudja végezni rendszerünk a jóváírást.
2. Fizetési kérelem fogadására képes bankszámlaszám a fiókban
Amennyiben olyan bankszámlaszámot mentettél el a fiókod beállításaiban, amely képes fizetési kérelem fogadására, akkor ezt a rendszer érzékelni fogja és ennek megfelelően a fizetési kérelmet fogja felajánlani. Ebben az esetben a banki felületre belépve egy előkészített átutalást fogsz találni, amit csak jóvá kell hagynod, hiszen a közleménybe írandó azonosító is automatikusan kitöltésre kerül.
Ezzel egyidejűleg dönthetsz úgy, hogy inkább önállóan utalsz. Ezt a képen jelölt linkre kattintva tudod kezdeményezni, így az egyes pontban írt Tovább az utalás adataihoz gomb használatával már kapod is a fizetési értesítőt az adatokkal.
Ha a fizetési kérelmet választottad, de mégis önállóan utalnál, akkor erre is van megoldásunk. Részletekért kattints ide!
- A Paypal fizetési mód megjelölésekor az oldal alján a Tovább a PayPal felületére gomb jelenik meg az oldal alján. Erre kattintva átirányítunk a fizetési szolgáltató felületére, ahol elvégezheted a díjfizetst. Ennek végeztével visszairányítanak majd a Számlázz.hu felületére.
Nem annak a vállalkozásnak a számlájáról indítok utalást, melynek díját rendezni szeretném. Mire figyeljek ilyenkor?
Ebben az esetben kiemelten fontos, hogy az azonosító bekerüljön az utalás közleményébe, hiszen az kizárólag a fiókodban igényelt szolgáltatáshoz kapcsolódik, így a rendszer teljes biztossággal tudni fogja, hogy hol kell a bekérkező összeget jóváírnia.
Figyelem!
- Az automatikusan meghosszabbított előfizetés esetén a rendszer 7 nap türelmi időt ad az új időszak díjának rendezésére, ezt követően a fiókot a díjrendezéséig zárolja.
- Zárolás esetén, ha fiókgazda jogosultsággal több fiókot kezelsz, akkor az hatással lehet a többi fiókod elérésére, hiszen a zároláskor a felhasználód is korlátozásra kerül.
- Zárolt fiók díjrendezésével kapcsolatban ebben a tudástárcikkben találsz bővebb tájékoztatást.
Kérjük, hogy a fentieket vedd figyelembe a folyamatos szolgáltatásnyújtás érdekében!