A szabályozások értelmében meghatározott időközönként újra engedélyt kell adni a számlázónak, a banki adatok letöltéséhez.
👉 A kapcsolat érvényességi ideje
Az Erste Bank, K&H Bank, MBH Bank (korábban MKB Bank, Budapest Bank vagy Takarékbank), OTP Bank, Raiffeisen Bank és UniCredit Bank autokassza kapcsolat érvényességét 180 naponta kell megújítani. A CIB Bank, MagNet Bank és Wise esetében ez az időtartam 90 nap, míg a BinX autokassza kapcsolat esetében a kapcsolatot 365 naponta szükséges megújítani.
Az autokassza kapcsolat lejárta előtt 8 nappal emlékeztető üzenetet küldünk Neked, amit megismétlünk a lejárat előtt két nappal. A levélben olvashatsz a megújításhoz szükséges teendőidről.
A jelenlegi kapcsolatod érvényességének idejét itt tudod ellenőrizni.
👉 A kapcsolat megújítása
Az autokassza kapcsolat érvényességét akár a lejárat előtt is megújíthatod, melynek folyamata pontosan ugyanúgy történik, mint az összekötés.
A megújítás előtt a kapcsolatot minden esetben bontanod szükséges, ezt Beállítások / Fiók beállításai / Autokassza (banki integráció) menüpontban tudod megtenni, a számlaszám mögött található kuka ikonra kattintva.
Szükség esetén ismét használhatod az összekötést segítő videóinkat. Autokassza tájékoztató oldalunkon megtalálod a bankodhoz megfelelő videót.
MagNet Bank esetében a banki oldalon (netbank) törölni kell az összekapcsoló kódot is. Az újbóli összekötés csak ezután lesz sikeres.
Az autokassza kapcsolat 90/180/365 napos érvényességi ideje ilyenkor az új összekötés időpontjától kezdődik újra.
👉 Az inaktív időszak tranzakcióinak kezelése
Amennyiben a kapcsolat lejárt, és a lejárat dátumát követően újítod meg az autokasszát, akkor a köztes időszak tranzakciói is megjelennek a fiókodban.
Ennek azonban feltétele, hogy az inaktív időszak ne legyen több, mint 90 nap, Unicredit bank esetében 60 nap, az MBH Bank (korábban Takarékbank) esetében pedig 31 nap.
Ha az inaktív időszak hosszabb az imént említett napok számánál, akkor az egyes tranzakciók nem lesznek elérhetőek a Számlázz.hu-s fiókban.
Tudtad?
A beérkező tranzakciók által létrejövő számlakifizetettséget a Számlázz.hu rendszere automatikusan képes jelezni egy külső rendszer felé IPN üzenetben. Ha a vevő számára a terméket csak fizetés után küldöd el vagy biztosítod számára egy szolgáltatás elérhetőségét, akkor a munkafolyamatodat ezzel is ki tudod egészíteni.
Bővebb információért kattints ide!