Automatikus értesítések

Milyen e-mail címre küldi a rendszer az automatikus fizetési felszólítást?

Számlánként állíthatod be, hogy milyen e-mail címre küldje a rendszer az automatikus fizetési felszólítást

A számlalista és a számlarészletek megújultak! Az új nézetet fokozatosan tesszük elérhetővé felhasználóinknál, ezért a bejegyzésben a régi és az új felületet is bemutatjuk.

 

Számla kiállításakor és számlaértesítő küldésekor a vevő e-mail címe hozzákapcsolódik a számlához. Ez az e-mail cím lesz az, amelyre a rendszer automatikusan elküldi a fizetési felszólítót, ha a számlát nem fizetik ki időben.

Egy-egy számla esetében meghatározhatod, hogy a fizetési felszólítás milyen e-mail címre kerüljön kiküldésre, így az akár a partnertörzsben mentett e-mail címtől is eltérhet.


Új számlalista nézet

A kivételkezelés csak akkor érhető el, ha a fiókodban már aktiváltad az automatikus fizetési felszólítást.
Ebben az esetben az értesítőküldő felületen tudod megadni, hogy a rendszer a jövőben küldjön-e automatikus felszólítást a partnernek. Ezt a beállítást már az első értesítő kiküldésekor elvégezheted.

fizetesi-felszolitas-kivetel-kezeles-01

Régi számlalista nézet

Nyisd le annak a számlának a sorát, amelyet kivételként szeretnél kezelni, majd a megjelenő panelen válaszd a Részletek lehetőséget. A számla részleteinél találsz egy Automatikus fizetési felszólítás tiltása nevű jelölőnégyzetet. Ha ezt bepipálod és elmented, a rendszer figyelmen kívül hagyja ezt a számlát, és nem küld fizetési felszólítást a partnerednek.

fiz-felszolitas-tiltasa