Szenzitív adatokat érintő kérdésekben a beazonosítás elengedhetetlen, egyéb iránt csak általános tájékoztatást tud adni ügyfélszolgálatunk.
Az ügyfélszolgálatunkhoz érkező megkeresések alkalmával nem csak általános tájékoztatást nyújtunk, hanem személyre szabott megoldásokkal is segítjük ügyfeleink munkáját.
Abban az esetben, ha ügyfélspecifikus kérdés érkezik hozzánk, adatvédelmi okokból mindenképpen szükség van arra, hogy azonosítsuk ügyfeleinket, azaz jogosultságukat igazolják. A számlázási fiókra vonatkozóan csak így tudunk információt, használattal kapcsolatos tanácsot adni, kérés alapján eljárni.
Automatikusan és azonnal azonosítani tudunk és ezzel meggyorsíthatod a válaszadást, ha az alkalmazásba bejelentkezve, az Egyéb - Ügyfélszolgálat menüponton keresztül írsz nekünk. Amennyiben több számlázási fiókhoz is hozzáférsz, megkönnyíted ügyfélszolgálatunk munkáját, ha abba a fiókba vagy ilyenkor bejelentkezve, amelyikkel kapcsolatos a feltett kérdésed, vagy a Kapcsolat formon kiválasztod majd a megfelelő számlakibocsátó fiókodat.
Amennyiben nem beazonosítva keresel meg bennünket, munkatársunk szükség esetén egy, a jogosultság igazolását segítő e-mailt küld számodra. Ebben megkérünk, hogy jelentkezz be abba a fiókba, amelyikkel kapcsolatban kérdésed van. Ezt a folyamatot a kapott e-mailben található linkre kattintva tudod megkezdeni.
Az azonosítás lépései az alábbiak:
- Az e-mailben kapott hivatkozásra kattintva az alábbi képen látható üzenet fogad. Kérjük, hogy itt válaszd a “Belépés” gombot, ha még aktuális a megkeresésed.
- Add meg felhasználói adataidat a belépéshez.
- Válaszd ki azt a számlázási fiókot a lenyíló menüben, mellyel kapcsolatban kérdésed merült fel.
- Sikeres bejelentkezés, valamint fiók választás után egy nyugtázó üzenetet kapsz, munkatársunk pedig értesül a sikeres azonosításról és hamarosan válaszol leveledre. A sikeres azonosításról e-mailben is tájékoztatunk.
- Ha még sincs szükséged segítségre, akkor az azonosítási folyamatot elutasíthatod az 1-es pontban látható képen, a “már nem aktuális” linkre kattintással. A felületen tájékoztatunk a megkeresésed lezárásról és erről e-mailt is küldünk.
Abban az esetben, ha egy korábbi megkeresés lezárásra került, az azonosító link nem használható fel újra. A link újbóli használata esetén az alábbi tájékoztatást kapod a Számlázz.hu felületén.
Sikertelen bejelentkezés esetén ide kattintva találsz javaslatokat arra vonatkozóan, hogy mit érdemes figyelembe venned belépéskor. Ha így sem tudsz belépni, vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal. Kollégánk tájékoztatnak arról, hogy milyen további lehetőségek vannak még a beazonosításra.