Automatikus párosítás elmaradása esetén, a banki tranzakciók manuálisan hozzárendelhetőek a bizonylatokhoz.
Bankodtól, az autokassza szolgáltatáson keresztül kapod meg a tranzakciós adatokat.
Ha az utalás közleményében pontosan és szeparáltan szerepel a bizonylat sorszáma, vagy az azon szereplő rendelésszám, akkor a rendszer automatikusan képes párosítani a tranzakciót a megfelelő bizonylathoz.
A közlemény pontatlansága esetén manuálisan kell elvégezni a párosítást. A Számla - Banki tranzakciók menüpontban nyisd le a tranzakció sorát, a kereső mezőben keresed ki a kérdéses bizonylatot. Megfelelő eredmény esetén kattints az "Összepárosítom" gombra.
A keresést érdemes a kiegyenlítésre váró számla pontos sorszámával elvégezni. Amennyiben névre keresel fontos, hogy a keresőmezőbe azt a nevet írd be, amit a számlán adtál meg, ne azt, ami a tranzakciónál látható. Előfordulhat ugyanis, hogy az általad megadott cégnév, nem pontosan egyezik azzal, amit partnered a banki felületen használ.
Ilyen például, ha te a cég rövid nevét írod a számlára, a banki felületen pedig partnered a cég hosszú nevét használja, esetleg a bank ebből levág, mert csak korlátozott karakterszámot kezel.
Ha egy tranzakcióhoz több bizonylat tartozik (például több számla egy utalásban történő teljesítése miatt), akkor ugyanebben a kereső mezőben keresd ki a következő bizonylatot, és párosítsd hozzá azt is.
Nem megfelelő bizonylathoz kapcsolódik a tranzakció? A párosítás törléséről ide kattintva olvashatsz.