A fiókadatokat és a CSV-fájl adatait rendszerünk megvizsgálja a feltöltéskor.
A mintafájl kitöltésekor fontos figyelembe venni, hogy van néhány olyan alapértelmezett fiókadat, amit a rendszer a számlára emel, amennyiben a fájlban az ahhoz kapcsolódó cella nincs kitöltve.
👉 Számla alapértelmezett megjegyzése
A Beállítások - Fiók beállításai - Számlázás alapadatok menüpontban megadott alapértelmezett számlamegjegyzés megjelenik a számlán, ha a CSV-ben nincs erre vonatkozó adat. A fiók Beállítások - Partnerek menüpontban mentett partner alapértelmezett megjegyzést NEM jelenítjük meg tömeges számlázás esetén, ezért a számla megjegyzésbe (N oszlop) szükséges azt megadni.
👉 Tételmegjegyzés
A tételmegjegyzést kizárólag a CSV-fájlban történő rögzítés esetén jelenítjük meg a számlán, tehát a Beállítások - Termékek menüpontban, a termék adatlapján megadott megjegyzést nem jelenítjük meg automatikusan.
👉 Bankszámlaszám
- Ha van a fiókban mentett bankszámlaszám, azonban a CSV-fájlban is szerepel bankszámlaszám, akkor a CSV-fájlban lévő bankszámlaszámot jelenítjük meg a számlán.
- Amennyiben a CSV-fájlban nincs bankszámlaszám, akkor a fiókban mentett bankszámlaszám kerül a számlára. Több mentett bankszámlaszám esetén az első helyre beírt számlaszámot helyezi rendszerünk a számlára.
- Amennyiben a fiókban aktív SimplePay átutalásos fizetési mód található, akkor sem a fiókban mentett, sem a CSV-fájlban mentett bankszámlaszám nem jelenik meg a számlán.
Miért nem jelenik meg a bankszámlaszám a számlán? Bővebb információért kattints ide!
❗FONTOS!
A Tömeges számlagenerálás szolgáltatás bármely -még a #free (ingyenes)- csomag mellett is igénybe vehető külön, sávos díjazással. A szolgáltatás díjazásának megtekintéséért kattints ide!
💡 Tömeges számlázással kapcsolatos további hasznos tippekért kattints ide!