Igen, ugyanazzal az adószámmal és cégnévvel is többször regisztrálhatsz.
A regisztráció során generált számlaszám előtag biztosítja a számlák egyediségét.
Ha már van legalább egy számlázási fiók az adott adószámmal (törzsszám), és az érintett fiók minősített (vagy az érintett fiókok minősítettek), akkor
- amennyiben a regisztrációt végző felhasználónak van adminisztrátor vagy fiókgazda hozzáférése legalább egy minősített fiókhoz (amely adószámának ugyanez a törzsszáma), a regisztrációnak nincs semmi akadálya.
- ha a regisztrációt végző felhasználónak nincs adminisztrátor vagy fiókgazda hozzáférése, akkor ez a hibaüzenet jelenik meg: "Ennek a vállalkozásnak már van számlázási fiókja. Kérlek vedd fel a kapcsolatot a fiókgazdával." Ebben az esetben, ahogy a hibaüzenet is írja, kérjük, vedd fel a kapcsolatot a fiókgazdával.
Ha az érintett fiók minősített, akkor csak a minősített számlázási fiókba bejelentkezve lehet új fiókot regisztrálni fiókgazda vagy adminisztrátor hozzáféréssel.
Új számlázási fiókot az alábbi helyeken hozhatsz létre bejelentkezés után:
- Vezérlőpult jobb oldalán “Új számlázó fiókot hozok létre” gombra kattintással.
- Menüsorból az Egyéb menü / Új számlázási fiók opcióra kattintással.
- Bal felső sarokban a Számlázási fiók nevénél a legördülő menü legalján található “Új számlázó fiókot hozok létre” opció kiválasztásával. Itt lehet váltani is a fiókok között.
Ha már van legalább egy számlázási fiók az adott adószámmal (törzsszám), és az érintett fiók nem minősített (vagy az érintett fiókok egyike sem minősített), akkor
- amennyiben van ezek közül legalább egy számlázási fiók, amelyet az elmúlt 14 napban hoztak létre, szintén ez a hibaüzenet jelenik meg:"Ennek a vállalkozásnak már van számlázási fiókja. Kérlek vedd fel a kapcsolatot a fiókgazdával." Tehát kérjük, ebben az esetben is vedd fel a kapcsolatot a fiókgazdával.
- ha csak 14 napnál régebben létrehozott számlázási fiók van az adott adószámmal (törzsszám), a regisztrációnak nincs semmi akadálya.