A CIB Bank internetbankjában és mobilappon keresztül is el tudod fogadni a fizetési kérelmeket.
Fizetési kérelmet tudunk küldeni számodra előfizetésed díjának rendezéséhez abban az esetben, ha a díj kiegyenlítéséhez átutalásos fizetési módot választasz számlázási fiókodban. A kérelmet a fiókban mentett bankszámlaszámodra fogod kapni, mellyel hibamentesen tudod kiegyenlíteni a díjat.
🔸A CIB Bank internetbankjában az alábbi helyen tudod elfogadni a fizetési kérelmet:
Kezdőlap – Főmenü megnyitása – Megbízások almenü kiválasztása – Fizetési
kérelem menüpont. A kereső alatt közvetlenül megtalálható a fizetési kérelmek listája, időrendi sorrendben.
🔸CIB Bank Mobilalkalmazáson keresztül a Fizetési kérelmek - Beérkezett kérelmek menüpontban hagyhatod jóvá vagy utasíthatod vissza (funkció élesítését követően) a fizetési kérelmet, az abban feltüntetett lejárati dátumig. Mobilalkalmazás esetén Push üzenetben kapsz tájékoztatást a bejövő fizetési kérelemről.
Kizárólag jóváhagyás esetén terheli meg a bank azonnali átutalással számládat és teljesíti a kedvezményezett részére a fizetési kérelmet.
Visszautasítás esetén tájékoztatást kap rendszerünk a banktól, azonban ekkor kártyával vagy önállóan indított utalással szükséges rendezned a Számlázz.hu díját.
Amennyiben nem a fizetési kérelem elfogadásával, hanem egyéb fizetési mód segítségével szeretnéd rendezni a díjat, akkor a netbankban egyszerűen csak utasítsd el a fizetési kérelmet. Ezután számlázási fiókodba belépve a neked megfelelő egyéb fizetési mód kiválasztásával tudod rendezni a díjat. Részletekért kattints ide!