A CIB Bank internetbankjában és mobilappon keresztül is el tudod fogadni a fizetési kérelmeket.
2024 októberétől a bizonylat adataival előre kitöltött fizetési kérelmet is tudsz küldeni a partnered bankjának a Számlázz.hu-ból, amiről ITT olvashatsz részletesen. Amennyiben pedig te vagy a fizető fél (vevő), te is kaphatsz fizetési kérelmet az internetbankodba a számlakibocsátó részéről.
Felhívjuk figyelmed, hogy a bevezető időszakban #digital vagy #profi csomagban, kizárólag az aktív autokasszával rendelkező ügyfelek egy szűkebb köre tudja igénybe venni a szolgáltatást.
Fizetési kérelmet tudunk küldeni számodra az előfizetésed díjad rendezéséhez abban az esetben, ha a díj kiegyenlítéséhez átutalásos fizetési módot választasz számlázási fiókodban. A kérelmet a fiókban mentett bankszámlaszámodra fogod kapni, mellyel hibamentesen tudod kiegyenlíteni a díjat, ennek a részleteiről ITT olvashatsz bővebben.
Fizetési kérelem jóváhagyásának menete
🔸A CIB Bank internetbankjában az alábbi helyen tudod elfogadni a fizetési kérelmet:
Kezdőlap – Főmenü - Átutalások - Fizetési kérelmek - Beérkezett kérelmek menüpont. A kereső alatt közvetlenül megtalálható a fizetési kérelmek listája, időrendi sorrendben.
🔸CIB Bank Mobilalkalmazáson keresztül a Fizetési kérelmek - Beérkezett kérelmek menüpontban hagyhatod jóvá vagy utasíthatod vissza a fizetési kérelmet, az abban feltüntetett lejárati dátumig. Mobilalkalmazás esetén Push üzenetben kapsz tájékoztatást a bejövő fizetési kérelemről, ha annak megjelenését engedélyezted.
Kizárólag jóváhagyás esetén terheli meg a bank azonnali átutalással számládat és teljesíti a kedvezményezett részére a fizetési kérelmet.