- Gyakori kérdések
- Előfizetés / szolgáltatáscsomagok
- Szolgáltatáscsomag módosítása
-
Regisztráció / Bejelentkezés / Első lépések
-
NAV
-
Előfizetés / szolgáltatáscsomagok
-
Beállítások / Funkciók / Mobil
- Számlakészítés
- Mobilapplikáció / MostSzámlázz
- Bejövő számlák és vevői fiók
- Tömeges számlagenerálás
- Tömeges-, és csoportos műveletek
- Megbízott számlakibocsátás / Önszámlázás
- Online fizetési megoldások
- Archiválás
- Postai szolgáltatás
- Évzárás #free csomagban
- Számla nyomtatás / mobilnyomtatók
- Termékek, partnerek
- Automatikus értesítések
- Beállítások módosítása
- Számlák kifizetettségének kezelése
- Fizetési kérelem
-
Számlák / Bizonylatok
-
Integrációk / API
-
Könyvelőknek
-
Kedvezmények / ajánlórendszer
Havi előfizetést szeretnék, de a rendszer az éveset ajánlja fel. Hogy lehet havi előfizetésre váltani?
Abban az esetben, ha eddig a díjmentes (#free) szolgáltatáscsomagunkat használtad és most kívánsz előfizetni, választhatsz a havi vagy az egy éves előfizetési időszakok közül.
Aktív előfizetési időszak lejáratát megelőzően a rendszer értesítő üzenetet küld arról, hogy aktuális előfizetési időszakod (szolgáltatáscsomagod) rövidesen lejár. A lejáratot követően az új előfizetési időszak (szolgáltatáscsomag) hosszabbítása automatikusan megtörténik.
Az előfizetési időszak változtatására csak a lejáratot megelőzően van lehetőséged a Szolgáltatáscsomagom oldalon keresztül. Ha megkezdődött az új előfizetési időszak, akkor sem az aktuális szolgáltatáscsomag, sem az aktuális előfizetési időszak hosszának változtatására nincs lehetőség.