Új vagy meglévő előfizetőként is a jövőben használni kívánt szolgáltatáscsomag megkezdése előtt szükséges meghatároznod az előfizetés időszakát.
Abban az esetben, ha eddig a díjmentes (#free) szolgáltatáscsomagunkat használtad és most kívánsz előfizetni, választhatsz a havi vagy az egy éves előfizetési időszakok közül.
Átváltásra az adott csomag kiválasztásakor az "Éves/Havi" kapcsolóval van lehetőség.
Aktív előfizetési időszak lejáratát megelőzően a rendszer értesítő üzenetet küld arról, hogy aktuális előfizetési időszakod (szolgáltatáscsomagod) rövidesen lejár. A lejáratot követően az új előfizetési időszak (szolgáltatáscsomag) hosszabbítása automatikusan megtörténik.
Az előfizetési időszak változtatására csak a lejáratot megelőzően van lehetőséged a Szolgáltatáscsomagom oldalon keresztül, az "Előfizetési időszak" alatti Más előfizetési időszakban fizetnék a jövőben linkre kattintva.
Ha tehát éves előfizetésed volt és ezt módosítod, akkor a fordulónapon ugyanazt a csomagot a lejárat előtt, általad beállított havi időszak alapján hosszabbítja meg a rendszer.
Ha megkezdődött az új előfizetési időszak, akkor az aktuális előfizetési időszak hosszának változtatására nincs lehetőség, magasabb csomagra azonban van lehetőséged váltani, ha nem a legmagasabb csomagot használtad addig.
Bármely esetben a megkezdett időszak díjának rendezéséhez a szolgáltatáscsomag kiválasztása után tudsz fizetési módot választani.
A rendszer alapértelmezetten a bankkártyás fizetést ajánlja fel, ahol automatikusan engedélyezve van a kártya mentése és az ismétlődő fizetés (itt és később a Szolgáltatáscsomagom menüpontban is módosítható).
A kártyás fizetési mód alatt, a "További fizetési módok" linkre kattintva akár az átutalásos fizetési módot is kiválaszthatod, melyhez díjbekérő e-mailt küldünk.