- Gyakori kérdések
- Előfizetés / szolgáltatáscsomagok
- Szolgáltatáscsomag módosítása
-
Regisztráció / Bejelentkezés / Első lépések
-
NAV
-
Előfizetés / szolgáltatáscsomagok
-
Beállítások / Funkciók / Mobil
- Számlakészítés
- Mobilapplikáció / MostSzámlázz
- Bejövő számlák és vevői fiók
- Tömeges számlagenerálás
- Tömeges-, és csoportos műveletek
- Megbízott számlakibocsátás / Önszámlázás
- Online fizetési megoldások
- Archiválás
- Postai szolgáltatás
- Évzárás #free csomagban
- Számla nyomtatás / mobilnyomtatók
- Termékek, partnerek
- Automatikus értesítések
- Beállítások módosítása
- Számlák kifizetettségének kezelése
- Fizetési kérelem
-
Számlák / Bizonylatok
-
Integrációk / API
- API interfész, Számla Agent
- Webshop pluginok
- Banki integrációk, Autokassza
- Keret- és adófigyelő egyéni vállalkozásoknak
- Online könyvelőprogram, SMARTBooks
- Könyvelőszoftverek
- Költségnyilvántartás társas vállalkozásoknak (QUICK)
- Ügyvitel, munkalapkezelés, árajánlat, Innonest
- Raktár- és készletkezelés, Innonest
- Digitális faktoring
-
Könyvelőknek
-
Kedvezmények / ajánlórendszer
Havi vagy éves előfizetés beállítása
Új vagy meglévő előfizetőként is a jövőben használni kívánt szolgáltatáscsomag megkezdése előtt szükséges meghatároznod az előfizetés időszakát.
Abban az esetben, ha eddig a díjmentes (#free) szolgáltatáscsomagunkat használtad és most kívánsz előfizetni, választhatsz a havi vagy az egy éves előfizetési időszakok közül.
Átváltásra az adott csomag kiválasztásakor az "Éves/Havi" kapcsolóval van lehetőség.
Aktív előfizetési időszak lejáratát megelőzően a rendszer értesítő üzenetet küld arról, hogy aktuális előfizetési időszakod (szolgáltatáscsomagod) rövidesen lejár. A lejáratot követően az új előfizetési időszak (szolgáltatáscsomag) hosszabbítása automatikusan megtörténik.
Az előfizetési időszak változtatására csak a lejáratot megelőzően van lehetőséged a Szolgáltatáscsomagom oldalon keresztül, az "Előfizetési időszak" alatti Más előfizetési időszakban fizetnék a jövőben linkre kattintva.
Ha tehát éves előfizetésed volt, akkor a fordulónapon ugyanazt a csomagot a lejárat előtt beállított időszak alapján hosszabbítja meg a rendszer.
Ha megkezdődött az új előfizetési időszak, akkor az aktuális előfizetési időszak hosszának változtatására nincs lehetőség, magasabb csomagra azonban van lehetőséged váltani, ha nem a legmagasabb csomagot használtad addig.