Új vagy meglévő előfizetőként is a csomaghasználat előtt szükséges meghatároznod az előfizetés időszakát.
Hogyan működik az előfizetési időszak kiválasztása és módosítása?
Ha eddig a #free (ingyenes) csomagot használtad, és most előfizetnél valamelyik fizetős csomagra, elsőként azt kell eldöntened, hogy havi vagy éves időszakban szeretnél fizetni. Ezt a csomag kiválasztásakor az Éves / Havi kapcsolóval tudod beállítani. Az előfizetés elindításához menj a Beállítások / Szolgáltatáscsomagom menüpontra, majd kattints az Előfizetek gombra.
Az előfizetés meghosszabbítása automatikusan történik
Előfizetésed lejárata előtt értesítést kapsz, hogy a csomagod rövidesen lejár.
Ha nem módosítasz semmit, a rendszer a lejáratkor automatikusan meghosszabbítja az előfizetést az utoljára beállított időszak szerint (havi vagy éves) és a hosszabbítás után már nem tudsz ezen módosítani. Az új időszak első napján értesítést küldünk, ekkor lehetséges az új időszak díját rendezni a Beállítások / Szolgáltatáscsomagom menüpontban.
Lejárat előtt nem kapsz értesítést, ha korábban az előfizetési díjad rendezéséhez elmentetted bankkártyádat és engedélyezted az ismétlődő fizetést, hiszen ezzel hozzájárultál a felmerülő költségek terheléséhez.
Időszak módosítása: csak előre!
Lépj a Beállítások / Szolgáltatáscsomagom menüpontba és keresd az Előfizetési időszak részt, ahol látható az aktuális időszak. Itt kattints a Más előfizetési időszakban fizetnék a jövőben linkre a módosításhoz.
Példa: Ha eddig éves előfizetésed volt, és ezt módosítod havi fizetésre, akkor a lejárat napját követően a rendszer már a havi díjazással hosszabbítja meg ugyanazt a csomagot.
Ha megkezdődött az új előfizetési időszak, akkor az aktuális előfizetési időszak hosszának változtatására nincs lehetőség, magasabb csomagra azonban van lehetőséged váltani, ha nem a legmagasabb csomagot használtad addig.
Fizetés a csomag kiválasztása után
Bármely előfizetés esetén a fizetési módot csak a csomag kiválasztása után tudod megadni.
Ez az a pont, ahol eldöntheted, hogyan szeretnél fizetni az előfizetésért. Bankkártyás fizetés automatikusan felajánlva
A rendszer alapértelmezetten a bankkártyás fizetést ajánlja fel, ahol:
-
automatikusan engedélyezve van a kártya mentése (opcionális),
-
és az ismétlődő fizetés is aktív lesz.
Ezeket a beállításokat később is módosíthatod a Szolgáltatáscsomagom menüpontban.
Ha nem bankkártyával szeretnél fizetni, akkor a kártyás fizetés alatt elhelyezkedő További fizetési módok linkre kattintva kiválaszthatod az átutalásos fizetést is.
-
Ebben az esetben 7 napos fizetési határidőt biztosítunk.
-
Átutaláshoz díjbekérőt küldünk e-mailben.
Ha a fiókodban megadott bankszámlaszám alkalmas Qvik-kérelem (fizetési kérelem) fogadására, a rendszer elsőként ezt a lehetőséget ajánlja fel, ami mellett a normál utalás is kiválasztható. Részletekért kattints ide!