Szolgáltatáscsomag módosítása

Havi előfizetést szeretnék, de a rendszer az éveset ajánlja fel. Hogy lehet havi előfizetésre váltani?

Abban az esetben, ha eddig a díjmentes (#free) szolgáltatáscsomagunkat használtad és most kívánsz előfizetni, választhatsz a havi vagy az egy éves előfizetési időszakok közül.

Aktív előfizetési időszak lejáratát megelőzően a rendszer értesítő üzenetet küld arról, hogy aktuális előfizetési időszakod (szolgáltatáscsomagod) rövidesen lejár. A lejáratot követően az új előfizetési időszak (szolgáltatáscsomag) hosszabbítása automatikusan megtörténik.

Az előfizetési időszak változtatására csak a lejáratot megelőzően van lehetőséged a Szolgáltatáscsomagom oldalon keresztül. Ha megkezdődött az új előfizetési időszak, akkor sem az aktuális szolgáltatáscsomag, sem az aktuális előfizetési időszak hosszának változtatására nincs lehetőség.