- Gyakori kérdések
- Előfizetés / szolgáltatáscsomagok
- Szolgáltatáscsomag kiválasztása
-
Regisztráció / Bejelentkezés / Első lépések
-
NAV
-
Előfizetés / szolgáltatáscsomagok
-
Beállítások / Funkciók / Mobil
- Számlakészítés
- Mobilapplikáció / MostSzámlázz
- Bejövő számlák és vevői fiók
- Tömeges számlagenerálás
- Tömeges-, és csoportos műveletek
- Megbízott számlakibocsátás / Önszámlázás
- Online fizetési megoldások
- Archiválás
- Postai szolgáltatás
- Évzárás #free csomagban
- Számla nyomtatás / mobilnyomtatók
- Termékek, partnerek
- Automatikus értesítések
- Beállítások módosítása
- Számlák kifizetettségének kezelése
- Fizetési kérelem
-
Számlák / Bizonylatok
-
Integrációk / API
- API interfész, Számla Agent
- Webshop pluginok
- Banki integrációk, Autokassza
- Keret- és adófigyelő egyéni vállalkozásoknak
- Online könyvelőprogram, SMARTBooks
- Könyvelőszoftverek
- Költségnyilvántartás társas vállalkozásoknak (QUICK)
- Ügyvitel, munkalapkezelés, árajánlat, Innonest
- Raktár- és készletkezelés, Innonest
- Digitális faktoring
- Követeléskezelés
-
Könyvelőknek
-
Kedvezmények / ajánlórendszer
Ha egy felhasználónév alatt regisztráltam két fiókot, akkor két előfizetést kell fizetnem?
A használt szolgáltatások az adott számlázási fiókhoz kapcsolódnak, nem a fiókot kezelő felhasználóhoz.
Az előfizetés nem felhasználóhoz, hanem minden esetben az adott számlázási fiókhoz kapcsolódik, hiszen a számlázási fiók beállításainál lehet az előfizetést kezelni, nem a felhasználói profilban.
Minden (eltérő adószámmal rendelkező) vállalkozásnak saját előfizetéséről szükséges gondoskodnia abban az esetben, ha a rendszer által biztosított egyfelhasználós használat (erről blogcikkünkben írunk) lett kialakítva a könnyebb kezelés érdekében.
Ha több fiók kezelésére amiatt van szükség, mert egy adott cég több telephellyel rendelkezik, és indokolt a telephelyenkénti különálló fiók, az előfizetést ebben az esetben is fiókonként szükséges igényelni. Egy fiók előfizetését több fiókra nincs lehetőség kiterjeszteni.