- Gyakori kérdések
- Integrációk / API
- Követeléskezelés
-
Regisztráció / Bejelentkezés / Első lépések
-
NAV
-
Előfizetés / szolgáltatáscsomagok
-
Beállítások / Funkciók / Mobil
- Számlakészítés
- Mobilapplikáció / MostSzámlázz
- Bejövő számlák és vevői fiók
- Tömeges számlagenerálás
- Tömeges-, és csoportos műveletek
- Megbízott számlakibocsátás / Önszámlázás
- Online fizetési megoldások
- Archiválás
- Postai szolgáltatás
- Évzárás #free csomagban
- Számla nyomtatás / mobilnyomtatók
- Termékek, partnerek
- Automatikus értesítések
- Beállítások módosítása
- Számlák kifizetettségének kezelése
- Fizetési kérelem
-
Számlák / Bizonylatok
-
Integrációk / API
- API interfész, Számla Agent
- Webshop pluginok
- Banki integrációk, Autokassza
- Keret- és adófigyelő egyéni vállalkozásoknak
- Online könyvelőprogram, SMARTBooks
- Könyvelőszoftverek
- Költségnyilvántartás társas vállalkozásoknak (QUICK)
- Ügyvitel, munkalapkezelés, árajánlat, Innonest
- Raktár- és készletkezelés, Innonest
- Digitális faktoring
- Követeléskezelés
-
Könyvelőknek
-
Kedvezmények / ajánlórendszer
Egy partnerre több követeléskezelési ügyet is indíthatok?
Ha több jogviszonyhoz kapcsolódó tartozása is van feléd a vevődnek, több követeléskezelési ügyet is indíthatsz a Számlázz.hu-ban.
Igen, egy partnerre több ügyet is indíthatsz, amennyiben több jogcímhez kapcsolódó tartozása van feléd (vagyis pl. több szerződést kötöttetek, és ezekhez külön-külön kapcsolódnak lejárt számlák). Az egyes ügyek természetesen eltérő fokozatúak is lehetnek.
Ha több számlát nem fizetett ki ügyfeled, de ezek egy jogcímhez tartoznak, akkor ezekre egy ügyet kell indítanod, vagyis nem kell minden számlára külön-külön fizetési felszólítást, ügyvédi levelet vagy fizetési meghagyást kérned! Egy számlához/számlacsoporthoz egyidőben egy ügy indítható, vagyis például nem indíthatsz egyszerre fizetési felszólítást és ügyvédi levelet. Ha a fizetési felszólítások nem vezetnek eredményre, természetesen jöhet a következő fokozat, és indítható az ügyvédi levél vagy a fizetési meghagyás.
👉 Hogyan tudok több számlát bevonni egy követeléskezelés ügybe?