Díjfizetés / díjtartozás / korlátozás

Előfizettem egy szolgáltatáscsomagra, de hónapok óta nem jelentkeztem be a számlázási fiókomba. Most azt látom, hogy újabb fizetési kötelezettségem van. Mi ennek az oka?

A Számlázz.hu rendszere előfizetéses rendszerben működik. Abban az esetben, ha előfizetsz valamelyik díjköteles csomagra, annak lejáratakor a következő történik:

  • A kiegyenlített szolgáltatáscsomag lejáratát megelőzően 3 nappal e-mail üzenetet küldünk, melyben jelezzük, hogy a szolgáltatáscsomag lejáratát követően a korábban használt csomag előfizetését automatikusan meghosszabbítjuk.

Amennyiben fiókodban elmentetted bankkártyádat és aktiváltad az ismétlődő fizetést is, akkor az újbóli, automatikus terheléshez való beleegyezéseként kezeljük ezt, ezért a szolgáltatáscsomag lejárata előtt nem küldünk külön értesítést.

 

  • A szolgáltatáscsomag lejáratát megelőzően lehetőséged van arra, hogy lemondd előfizetésed. Ennek értelmében a kiegyenlített szolgáltatáscsomag lejáratát követően visszatérsz az ingyenes (#free) szolgáltatáscsomaghoz.
  • Ha az előfizetésedet nem mondod le, akkor azt automatikusan meghosszabbítjuk, és díjfizetési kötelezettséged keletkezik.

Fontos, hogy fent vázolt működés előfizetési rendszerben történik. Ez ugyanolyan, mintha feltöltőkártyás telefon helyett előfizetéseset vásárolnál: az előfizetést lemondhatod a hűségidőn belül, de az előfizetési díj kiegyenlítésére akkor is szükség van, ha telefont nem használtad.

Amennyiben a szolgáltatáscsomag meghosszabbítása során az átutalásos vagy online fizetési módot választod, akkor a Számlázz.hu szolgáltatásait azonnal igénybe veheted. Kérjük, hogy az előfizetési díjat minél előbb fizesd be, ellenkező esetben a fiókod zárolásra kerülhet.

Zárolt fiók esetén bármikor lehetőséged van arra, hogy tartozásod bankkártyával kiegyenlítsd, így azonnal hozzáférhetsz fiókodhoz.