Szolgáltatáscsomag módosítása

Milyen korlátozásokkal jár, ha fizetős szolgáltatáscsomagomat nem kívánom megújítani?

Ha előre beállítod, hogy a mostani előfizetésed lejárta után a #free (ingyenes) csomagot szeretnéd használni, akkor a váltás után egyes fizetős funkciók egyszerűen nem lesznek elérhetők számodra. Ezeket az ingyenes csomag nem tartalmazza, így nem tudod tovább használni őket.

Hogy pontosan mely funkciók érhetők el a #free csomagban, azt a szolgáltatáscsomagok összehasonlítása oldalon tudod megnézni.
Fontos: az ingyenes csomagról bármikor könnyedén visszaválthatsz fizetős csomagra, ha ismét szükséged lenne a plusz funkciókra.

Korábbi számlák elérése a #free csomagban

Ha egy magasabb tudású csomagról visszaváltasz a #free csomagra, akkor a korábbi évek (nem tárgyév) számlái nem lesznek láthatók a fiókodban.
Fontos tudni, hogy a rendszer ezeket továbbra is megőrzi, méghozzá T+13 évre visszamenőleg – csak az elérésük korlátozott az ingyenes csomagban.

Mit jelent ez a gyakorlatban?

  • Ha később újra előfizetsz, ismét hozzáférsz a korábban kiállított számlákhoz.

  • A #profi csomag választásával már a bejövő (költség)számlákat is eléred.

  • A Számlaverzummal letöltött NAV-számlaadatok közül csak azok jelennek meg újra, amiket korábban már letöltött a rendszer.

Nem tervezel újra előfizetni?

Ebben az esetben érdemes lehet a teljes számlaállományodat letölteni megőrzés miatt.

Elfelejtetted letölteni a számlákat lemondás előtt?

Semmi gond, itt találod a részleteket a korábbi számlák elérésével kapcsolatban.


A számlák megőrzésének menete:

  • Papíralapú számlák esetén nincs különösebb teendőd, hiszen számviteli bizonylatként a kinyomtatott papír szolgál, ezért #free csomag esetén a vevő példányának nyomtatásakor jó, ha magadnak is nyomtatsz egy példányt. Ha mégis szeretnéd, a teljes számlaállomány adatait letöltheted Excel fájl formájában, de az előfizetés érvényességi ideje alatt csoportosan is lekérheted a számla PDF-eket.
  • E-számlák esetén a számviteli bizonylat az a PDF fájl, amelyet megtalálsz számlázási fiókodban. Ha a kibocsátott e-számlákat korábban lementetted saját számítógépedre, akkor nincs teendőd. Ha ez még nem történt meg, akkor itt találsz segítséget a letöltéshez.