Szolgáltatáscsomag módosítása

Milyen korlátozásokkal jár, ha fizetős szolgáltatáscsomagomat nem kívánom megújítani?

Abban az esetben, ha jelenlegi szolgáltatáscsomagod lejáratát megelőzően rendelkezel arról, hogy a lejáratot követően a #free (ingyenes) csomagot szeretnéd használni, akkor egyszerűen nem használhatsz többé bizonyos funkciókat, amelyek az adott fizetős szolgáltatáscsomagban vannak, az ingyenesben pedig nincsenek.

A szolgáltatáscsomagok összehasonlítása oldalon tudod megnézni, milyen funkció érhető el az ingyenes csomagban. Később az ingyenes szolgáltatáscsomagból bármikor válthatsz ismét fizetős szolgáltatáscsomagra.

Korábbi évek számláinak elérése: Ha valamelyik magasabb tudású szolgáltatáscsomagról a #free szolgáltatáscsomagra váltasz, akkor a rendszer a korábbi évek (nem tárgyév) számláit archiválja, a #free csomagban nem érheted el korlátlanul azokat. Egy későbbi előfizetés esetén ezeket az archivált számlákat a rendszer visszatölti fiókodba. Újabb előfizetés nélkül szükség lehet arra, hogy a teljes számlaállományt letöltsd a saját számítógépedre, és ott tárold.

Az archiválás menete:

  • Papíralapú számlák esetén nincs különösebb teendőd, hiszen számviteli bizonylatként a kinyomtatott papír szolgál. Ha mégis szeretnéd, a teljes számlaállomány adatait letöltheted Excel fájl formájában.
  • E-számlák esetén a számviteli bizonylat az a PDF fájl, amelyet megtalálsz számlázási fiókodban. Ha a kibocsátott e-számlákat korábban lementetted saját számítógépedre, akkor nincs teendőd. Ha ez még nem történt meg, akkor itt találsz segítséget a letöltéshez.