- Gyakori kérdések
- Előfizetés / szolgáltatáscsomagok
- Szolgáltatáscsomag módosítása
-
Regisztráció / Bejelentkezés / Első lépések
-
NAV
-
Előfizetés / szolgáltatáscsomagok
-
Beállítások / Funkciók / Mobil
- Számlakészítés
- Mobilapplikáció / MostSzámlázz
- Bejövő számlák és vevői fiók
- Tömeges számlagenerálás
- Tömeges-, és csoportos műveletek
- Megbízott számlakibocsátás / Önszámlázás
- Online fizetési megoldások
- Archiválás
- Postai szolgáltatás
- Évzárás #free csomagban
- Számla nyomtatás / mobilnyomtatók
- Termékek, partnerek
- Automatikus értesítések
- Beállítások módosítása
- Számlák kifizetettségének kezelése
- Fizetési kérelem
-
Számlák / Bizonylatok
-
Integrációk / API
- API interfész, Számla Agent
- Webshop pluginok
- Banki integrációk, Autokassza
- Keret- és adófigyelő egyéni vállalkozásoknak
- Online könyvelőprogram, SMARTBooks
- Könyvelőszoftverek
- Költségnyilvántartás társas vállalkozásoknak (QUICK)
- Ügyvitel, munkalapkezelés, árajánlat, Innonest
- Raktár- és készletkezelés, Innonest
- Digitális faktoring
- Követeléskezelés
-
Könyvelőknek
-
Kedvezmények / ajánlórendszer
Havi helyett éves előfizetés
Meglévő előfizetésed utáni időszakra vonatkozóan módosítást annak lejárata előtt tudsz rögzíteni fiókodban.
Az előfizetési időszakod módosítására a Beállítások / Szolgáltatáscsomagom oldalon az Más előfizetési időszakban szeretnék fizetni a jövőben linkre kattintva nyílik lehetőséged. Itt módosíthatod évesről havi ütemezésűre is előfizetésedet a következő időszakra vonatkozóan.
Az előfizetési időszak változtatására csak a lejáratot megelőzően vagy az idő előtti hosszabbítás esetén van lehetőséged, azonban ezt az aktív előfizetői csomagod ideje alatt bármikor megteheted.
Ha nem jelzed a változtatási igényedet és rendszerünk automatikusan meghosszabbította előfizetésedet, akkor az új időszak előtti előfizetésed típusát és időtartamát veszi figyelembe. Az új időszak díjának rendezéséig az előfizetési időszak nem módosítható.