- Gyakori kérdések
- Előfizetés / szolgáltatáscsomagok
- Szolgáltatáscsomag módosítása
-
Regisztráció / Bejelentkezés / Első lépések
-
NAV
-
Előfizetés / szolgáltatáscsomagok
-
Beállítások / Funkciók / Mobil
- Számlakészítés
- Mobilapplikáció / MostSzámlázz
- Bejövő számlák és vevői fiók
- Tömeges számlagenerálás
- Tömeges-, és csoportos műveletek
- Megbízott számlakibocsátás / Önszámlázás
- Online fizetési megoldások
- Archiválás
- Postai szolgáltatás
- Évzárás #free csomagban
- Számla nyomtatás / mobilnyomtatók
- Termékek, partnerek
- Automatikus értesítések
- Beállítások módosítása
- Számlák kifizetettségének kezelése
- Fizetési kérelem
-
Számlák / Bizonylatok
-
Integrációk / API
- API interfész, Számla Agent
- Webshop pluginok
- Banki integrációk, Autokassza
- Keret- és adófigyelő egyéni vállalkozásoknak
- Online könyvelőprogram, SMARTBooks
- Könyvelőszoftverek
- Költségnyilvántartás társas vállalkozásoknak (QUICK)
- Ügyvitel, munkalapkezelés, árajánlat, Innonest
- Raktár- és készletkezelés, Innonest
- Digitális faktoring
- Követeléskezelés
-
Könyvelőknek
-
Kedvezmények / ajánlórendszer
Havi helyett éves előfizetés
Meglévő előfizetésed utáni időszakra vonatkozóan módosítást annak lejárata előtt tudsz rögzíteni fiókodban.
Az előfizetési időszakod módosítására a Beállítások/Szolgáltatáscsomagom oldalon az Más előfizetési időszakban szeretnék fizetni a jövőben linkre kattintva nyílik lehetőséged. Itt módosíthatod évesről havi ütemezésűre is előfizetésedet a következő időszakra vonatkozóan.
Az előfizetési időszak változtatására csak a lejáratot megelőzően vagy az idő előtti hosszabbítás esetén van lehetőséged, azonban ezt az aktív előfizetői csomagod ideje alatt bármikor megteheted.
Amennyiben rendszerünk automatikusan meghosszabbította előfizetésedet, akkor az új időszak előtti előfizetésed típusát és időtartamát veszi figyelembe. Az új időszak díjának rendezéséig az előfizetési időszak nem módosítható.