Számla nyomtatás / mobilnyomtatók

Számla első példányának újranyomtatása

A számlám első példányát nem tudtam kinyomtatni, de szükségem lenne rá. Mi ilyenkor a teendő?

A számla első, eredeti példányának kinyomtatása a tradicionális és a borítékbarát számlaképeknél érhető el. A többi számlakép nem tartalmazza a példányszám megjelölését,  mivel 2010 óta a jogszabályok értelmében már nem kell megkülönböztetni a számlák első/eredeti példányát a további példányoktól. A jogszabályi változásról bővebben itt olvashatsz.

Ha mégis szeretnéd az "eredeti" példányt kinyomtatni a tradicionális és borítékbarát számlakép esetében, akkor a számlakereső képernyőn nyisd le a számla sorát, majd válaszd az "Értesítések" menüpontot. A megjelenő képernyőn kattints a számla sorszámra, így a számla eredeti példánya előhívható újra.

Figyelem: a példányszámok feltüntetését hamarosan kivezetjük rendszerünkből a tradicionális és borítékbarát számlaképek esetében is.