- Gyakori kérdések
- Beállítások / Funkciók / Mobil
- Számla nyomtatás / mobilnyomtatók
-
Regisztráció / Bejelentkezés / Első lépések
-
NAV
-
Előfizetés / szolgáltatáscsomagok
-
Beállítások / Funkciók / Mobil
- Számlakészítés
- Mobilapplikáció / MostSzámlázz
- Bejövő számlák és vevői fiók
- Tömeges számlagenerálás
- Tömeges-, és csoportos műveletek
- Megbízott számlakibocsátás / Önszámlázás
- Online fizetési megoldások
- Archiválás
- Postai szolgáltatás
- Évzárás #free csomagban
- Számla nyomtatás / mobilnyomtatók
- Termékek, partnerek
- Automatikus értesítések
- Beállítások módosítása
- Számlák kifizetettségének kezelése
- Fizetési kérelem
-
Számlák / Bizonylatok
-
Integrációk / API
- API interfész, Számla Agent
- Webshop pluginok
- Banki integrációk, Autokassza
- Keret- és adófigyelő egyéni vállalkozásoknak
- Online könyvelőprogram, SMARTBooks
- Könyvelőszoftverek
- Költségnyilvántartás társas vállalkozásoknak (QUICK)
- Ügyvitel, munkalapkezelés, árajánlat, Innonest
- Raktár- és készletkezelés, Innonest
- Digitális faktoring
- Követeléskezelés
-
Könyvelőknek
-
Kedvezmények / ajánlórendszer
Számla első példányának újranyomtatása
A számlám első példányát nem tudtam kinyomtatni, de szükségem lenne rá. Mi ilyenkor a teendő?
A számla első, eredeti példányának kinyomtatása a tradicionális és a borítékbarát számlaképeknél érhető el. A többi számlakép nem tartalmazza a példányszám megjelölését, mivel 2010 óta a jogszabályok értelmében már nem kell megkülönböztetni a számlák első/eredeti példányát a további példányoktól. A jogszabályi változásról bővebben itt olvashatsz.
Ha mégis szeretnéd az "eredeti" példányt kinyomtatni a tradicionális és borítékbarát számlakép esetében, akkor a számlakereső képernyőn nyisd le a számla sorát, majd válaszd az "Értesítések" menüpontot. A megjelenő képernyőn kattints a számla sorszámra, így a számla eredeti példánya előhívható újra.
Figyelem: a példányszámok feltüntetését hamarosan kivezetjük rendszerünkből a tradicionális és borítékbarát számlaképek esetében is.