Banki integrációk, Autokassza

Erste Bank autokassza összekapcsolás a George Appon keresztül

Erste Bankos bankszámládat és a Számlázz.hu ügyfélfiókodat néhány egyszerű lépéssel össze tudod kötni, hogy a beérkező utalások és a kiállított számláid automatikusan szinkronizálódjanak.

FONTOS!

Jelenleg csak az Erste George alkalmazást használók számára elérhető az Autokassza szolgáltatásunk.


Vállalati számla összekötést kizárólag az Erste Bank céges ügyféltörzsében cégjegyzésre jogosult természetes személy kezdeményezhet.
Ezt a bejegyzést utólag is elvégezheted az Erste Bank fiókjaiban a megfelelő dokumentumok bemutatásával.


1. Jelentkezz be Számlázz.hu fiókodba!

2. Kattints a Beállítások - Fiók beállításai menüpontra!

3. A Bankszámláim menüpontban add meg Erste bankszámlaszámod, majd kattints a "Mentés" gombra! A felugró ablakban kattints a "Megnézem a részleteket" gombra, ekkor átirányítunk az Autokassza - banki integráció menüpontba.

4. Az "Összekapcsolom" gombra kattintva átirányítunk a George webes felületére, ahol majd kétszer kell elvégezni a beazonosítást a kapcsolat létrehozásához. Banki azonosítód és jelszavad segítségével jelentkezz be!

5. Erősítsd meg a bejelntkezésedet a szokásos módon (pl. sms-sel, vagy koppints a mobilkészülékre telepített George App értesítésre, és válaszd a "Jóváhagyás" lehetőséget, majd mPIN-kódod vagy biometrikus azonosítás segítségével erősítsd meg a bejelentkezést!

6. Amennyiben több Erste bankszámlával is rendelkezel, az Erste "Jóváhagyás" oldalán az “Ügyfél” mező legördülő sávjában a számlaszámodnak megfelelő ügyféltípust válaszd ki, ami lakossági számla esetén a saját neved, vállalati számla esetén a vállalkozásod neve.

7. A számlainformációs hozzáférés kéréshez (ahhoz, hogy a tranzakciók adatait maximum 3 hónapra visszamenőleg lekérhessük), kattints a "Jóváhagyás" gombra! A hozzáférés érvényességi ideje 5 perc. 

FONTOS! Ha valamiért nem sikerül az összekötés (pl. nem a megfelelő ügyféltípust választottad ki az összekötés során - lásd 6-os pont -,  akkor minimum 5 percet várnod kell, mielőtt ismét elindíthatod az összekapcsolási folyamatot!

8. Rövid időre visszairányítunk a Számlázz.hu felületére, a folyamat pedig automatikusan újraindul.

9. A banki felületre visszatérve ellenőrizd, hogy az "Ügyfél" mezőben a megfelelő ügyféltípus van-e kiválasztva, majd ismét kattints a "Jóváhagyás" gombra, mellyel engedélyt adsz, hogy napi 4 alkalommal lekérjük a tranzakciók adatait maximum 30 napra visszamenőleg!

10. Számlázz.hu fiókod készen áll az adatok fogadására, amit az Autokassza - banki integráció menüpontban a zöld "Aktív kapcsolat" felirat jelez a bankszámlaszámod mellett. Hamarosan megjelennek az első tranzakciós adatok számlázási fiókodban, a Bank - Banki tranzakciók menüpontban.

Az összekapcsolás lépéseit az alábbi videóban is meg tudod nézni:

 

Az autokassza kapcsolat érvényességét 180 naponta kell megújítani.
A kapcsolat érvényességének lejárata előtt 8 nappal emlékeztető értesítőt küldünk, amit a lejárat előtt két nappal megismétlünk, amelyben leírjuk a megújításhoz szükséges teendőidet. 

A kapcsolatot érdemes megújítani még a lejárat előtt. Először bontani kell a kapcsolatot, majd ismét összakapcsolni bankszámládat a Számlázz.hu-s felhasználói fiókoddal úgy, ahogy azt az első alkalommal tetted. A kapcsolat megújítását az Autokassza - banki integráció menüpontban kezdeményezheted, ahol megtalálod az lejárati dátumot is. A megújítástól számítva újabb 180 napig lesz érvényes a banki kapcsolat.

Amennyiben a kapcsolat lejárt, és a lejárat dátumát követően újítod meg az autokasszát, a köztes időszak tranzakciói is megjelennek majd a fiókodban, és a párosítás is megtörténik utólag, amennyiben az inaktív napok száma nem több 90 napnál. A tranzakciók adatait tehát 90 napra visszamenőleg hívjuk le, így ha az inaktív időszak ennél hosszabb, akkor egyes tranzakciók nem lesznek elérhetőek a Számlázz.hu-s fiókban.

 

integracio_banner_1200x314