Fizetési kérelem

Hol találom az Erste Bankban a fizetési kérelmet?

A fizetési kérelmeket George Web-en vagy a George Mobilbankon keresztül tudod jóváhagyni.

Fizetési kérelmet tudunk küldeni számodra előfizetésed díjának rendezéséhez abban az esetben, ha a díj kiegyenlítéséhez átutalásos fizetési módot választasz számlázási fiókodban.
A kérelmet a fiókban mentett bankszámlaszámodra fogod kapni, mellyel hibamentesen tudod kiegyenlíteni a díjat.

🔹A George Web-en keresztül a "Fizetési kérelmek / Beérkezett kérelmek" menüpontban tudod kezelni a kérelmeket néhány kattintással.

Amennyiben rendben találod a kérelem adatait, kattints az "Elfogadás" gombra.

erste-bank-fizetesi-kerelem-1


🔹A Geroge Mobilbankban a termékcsempéden éred el a fizetési kérelmeket, a "Megbízások, fizetési kérelmek, zárolások" menüfülön belül. Az "Átutalás" választásával a kapott fizetési kérelmet jóvá tudod hagyni. Mobilbank használata esetén, a fizetési kérésekről push üzenetben kaphatsz értesítést mobileszközödön, amennyiben az ilyen üzenetek megjelenését a készüléked beállításaiban engedélyezed. A szükséges beállítások elvégzésével sms értesítést is tudsz kérni.

Amennyiben nem a fizetési kérelem használatával szeretnéd kiegyenlíteni Számlázz.hu-s szolgáltatásod díját, akkor a fizetési kérelmet visszautasíthatod. További teendőkért kattints ide!

A fizetési kérelemről bővebb információt találsz az Erste Bank erre vonatkozó oldalán.