- Gyakori kérdések
- Beállítások / Funkciók / Mobil
- Fizetési kérelem
-
Regisztráció / Bejelentkezés / Első lépések
-
NAV
-
Előfizetés / szolgáltatáscsomagok
-
Beállítások / Funkciók / Mobil
- Számlakészítés
- Mobilapplikáció / MostSzámlázz
- Bejövő számlák és vevői fiók
- Tömeges számlagenerálás
- Tömeges-, és csoportos műveletek
- Megbízott számlakibocsátás / Önszámlázás
- Online fizetési megoldások
- Archiválás
- Postai szolgáltatás
- Évzárás #free csomagban
- Számla nyomtatás / mobilnyomtatók
- Termékek, partnerek
- Automatikus értesítések
- Beállítások módosítása
- Számlák kifizetettségének kezelése
- Fizetési kérelem
-
Számlák / Bizonylatok
-
Integrációk / API
- API interfész, Számla Agent
- Webshop pluginok
- Banki integrációk, Autokassza
- Keret- és adófigyelő egyéni vállalkozásoknak
- Online könyvelőprogram, SMARTBooks
- Könyvelőszoftverek
- Költségnyilvántartás társas vállalkozásoknak (QUICK)
- Ügyvitel, munkalapkezelés, árajánlat, Innonest
- Raktár- és készletkezelés, Innonest
- Digitális faktoring
- Követeléskezelés
-
Könyvelőknek
-
Kedvezmények / ajánlórendszer
Hol találom az Erste Bankban a fizetési kérelmet?
A fizetési kérelmeket George Web-en vagy a George Mobilbankon keresztül tudod jóváhagyni.
Fizetési kérelmet tudunk küldeni számodra előfizetésed díjának rendezéséhez abban az esetben, ha a díj kiegyenlítéséhez átutalásos fizetési módot választasz számlázási fiókodban.
A kérelmet a fiókban mentett bankszámlaszámodra fogod kapni, mellyel hibamentesen tudod kiegyenlíteni a díjat.
🔹A George Web-en keresztül a "Fizetési kérelmek / Beérkezett kérelmek" menüpontban tudod kezelni a kérelmeket néhány kattintással.
Amennyiben rendben találod a kérelem adatait, kattints az "Elfogadás" gombra.
🔹A Geroge Mobilbankban a termékcsempéden éred el a fizetési kérelmeket, a "Megbízások, fizetési kérelmek, zárolások" menüfülön belül. Az "Átutalás" választásával a kapott fizetési kérelmet jóvá tudod hagyni. Mobilbank használata esetén, a fizetési kérésekről push üzenetben kaphatsz értesítést mobileszközödön, amennyiben az ilyen üzenetek megjelenését a készüléked beállításaiban engedélyezed. A szükséges beállítások elvégzésével sms értesítést is tudsz kérni.
Amennyiben nem a fizetési kérelem használatával szeretnéd kiegyenlíteni Számlázz.hu-s szolgáltatásod díját, akkor a fizetési kérelmet visszautasíthatod. További teendőkért kattints ide!
A fizetési kérelemről bővebb információt találsz az Erste Bank erre vonatkozó oldalán.