- Gyakori kérdések
- Regisztráció / Bejelentkezés / Első lépések
- Felhasználó beállításai
-
Regisztráció / Bejelentkezés / Első lépések
-
NAV
-
Előfizetés / szolgáltatáscsomagok
-
Beállítások / Funkciók / Mobil
- Számlakészítés
- Mobilapplikáció / MostSzámlázz
- Bejövő számlák és vevői fiók
- Tömeges számlagenerálás
- Tömeges-, és csoportos műveletek
- Megbízott számlakibocsátás / Önszámlázás
- Online fizetési megoldások
- Archiválás
- Postai szolgáltatás
- Évzárás #free csomagban
- Számla nyomtatás / mobilnyomtatók
- Termékek, partnerek
- Automatikus értesítések
- Beállítások módosítása
- Számlák kifizetettségének kezelése
- Fizetési kérelem
-
Számlák / Bizonylatok
-
Integrációk / API
- API interfész, Számla Agent
- Webshop pluginok
- Banki integrációk, Autokassza
- Keret- és adófigyelő egyéni vállalkozásoknak
- Online könyvelőprogram, SMARTBooks
- Könyvelőszoftverek
- Költségnyilvántartás társas vállalkozásoknak (QUICK)
- Ügyvitel, munkalapkezelés, árajánlat, Innonest
- Raktár- és készletkezelés, Innonest
- Digitális faktoring
- Követeléskezelés
-
Könyvelőknek
-
Kedvezmények / ajánlórendszer
Felhasználónév kivezetése: ha több felhasználóneved tartozik egy e-mail címhez
E-mailes bejelentkezésre átállás, ha szükség van minden korábbi felhasználódra.
Ha úgy gondolod, hogy továbbra is szükséged van az egy azonos e-mail címhez rendelt különböző felhasználókra, akkor először minden egyes felhasználóhoz egyedi e-mail címet kell beállítanod. Ehhez:
- Minden felhasználóval egyesével be kell lépned, és a jobb felső sarokban nevedre kattintva, a felhasználó beállításaidnál egyedi e-mail címet kell megadnod.
- Majd miután beállítottad az egyedi e-mail címet, a felhasználóneves bejelentkezést át kell alakítanod e-mailes bejelentkezésre.
FONTOS!
Ne feledd, hogy ha az így megszüntetett felhasználónevekkel esetleg használtad a Számla Agent szolgáltatásunkat, ott is gondoskodnod kell a változás átvezetéséről.
A fenti teendőket alábbi videónk lépésről lépésre mutatja be: