A törlés a felhasználói adatlapról kezdeményezhető a fiókgazda felhasználó részéről.
Ha már nincs szükséged a számlázási fiókodra, bármikor törölheted – de előtte néhány feltételnek teljesülnie kell:
-
A törlést csak a fiókgazda végezheti el, bejelentkezve a törlendő fiókba. Más felhasználó ezt nem tudja elindítani.
-
A fiókban ne legyen más felhasználó: a többiek hozzáférését a Vezérlőpult alján tudod megszüntetni, ennek hiányában a törlés nem végezhető el.
-
Ne legyen tartozás a fiókhoz kapcsolódóan – ez vonatkozik az előfizetési díjra, az e-számla hitelesítési díjra vagy bármilyen más díjköteles szolgáltatásra is. A törlés tartozás esetén nem végezhető el. Ha szükséges, a Beállítások / Szolgáltatáscsomagom menüpontban tudod elindítani a fizetést.
A számlák a fiókkal együtt véglegesen törlődnek, ezért érdemes őket előtte letölteni. Részletes útmutatót találsz a letöltésről ezen a linken:
Így indíthatod el a törlést:
-
A törlendő fiókba lépve kattints a jobb felső sarokban a felhasználónevedre, ezzel belépsz a felhasználói beállítások oldalra.
-
Az oldal alján, bal oldalon kattints a Hozzám kötődő cégek lehetőségre.
-
Válaszd ki azt a fiókot, amit törölni szeretnél.
-
A sor végén kattints a „Fiók törlése” linkre.
Fontos, hogy egy fiók törlése nincs hatással a többi számlázási fiók működésére.
- Amennyiben csak egy számlázási fiókod van, akkor a fiókkal együtt a felhasználód törléséről is rendelkezhetsz.
- A törlési folyamat végén kijelentkeztetünk a rendszerből, ezért ha több számlázási fiók kapcsolódik a felhasználódhoz, akkor újabb bejelentkezés után gond nélkül eléred azokat.
Fontos
A törlés előtt ellenőrizd az alábbiakat:
- a Beállítások - Szolgáltatáscsomagom menüpontban ellenőrizd, hogy nincs-e korábbról fióknál nyilvántartott tartozásod, a törlés csak ennek kiegyenlítése után kezdeményezhető
- ellenőrizd a Vezérlőpult alján, hogy rajtad kívül van-e további felhasználó a fiókban és távolítsd el őket a fiókból