A törlés a felhasználói adatlapról kezdeményezhető a fiókgazda felhasználó részéről.
Számlázási fiókodat bármikor törölheted, ha nincs már rá szükséged, azonban néhány feltételnek meg kell felelnie a fióknak mielőtt belevágnál:
- a törlési folyamatot a törlendő fiókba bejelentkezve a fiókgazda felhasználóval tudod elvégezni
- a fiókgazdán kívül más felhasználó nem lehet a fiókban, a többi felhasználó hozzáférését a Vezérlőpult alján szüntetheted meg
- a fiókban nem mutatkozhat tartozás az előfizetés, az e-számla hitelesítési díj vagy egyéb díjköteles szolgáltatásra vonatkozóan sem
A törlés előtt javasoljuk, hogy számláidat töltsd le a fiókból, mivel a törléssel a számlákat is töröljük a rendszerből. A számlák letöltéséről információt ide kattintva találsz.
A fiók jobb felső sarkában kattints felhasználói nevedre, így a felhasználó beállításai oldalra jutsz. Az oldal alján balra éred el a hozzám kötődő cégek lehetőséget. Itt tudod kiválasztani azt a számlázási fiókot, melyet törölni szeretnél, ehhez kattints a sor végén a Fiók törlése linkre.
Fontos, hogy egy fiók törlése nincs hatással a többi számlázási fiók működésére.
- Amennyiben csak egy számlázási fiókod van, akkor a fiókkal együtt a felhasználód törléséről is rendelkezhetsz.
- A törlési folyamat végén kijelentkeztetünk a rendszerből, ezért ha több számlázási fiók kapcsolódik a felhasználódhoz, akkor újabb bejelentkezés után gond nélkül eléred azokat.
Fontos
A törlés előtt ellenőrizd az alábbiakat:
- a Beállítások - Szolgáltatáscsomagom menüpontban ellenőrizd, hogy nincs-e korábbról fióknál nyilvántartott tartozásod, a törlés csak ennek kiegyenlítése után kezdeményezhető
- ellenőrizd a Vezérlőpult alján, hogy rajtad kívül van-e további felhasználó a fiókban és távolítsd el őket a fiókból