Fizetési kérelem

Fizetési kérelem elfogadása myRaiffeisen mobilalkalmazásban

A fizetési kérelem elfogadásával gondoskodni tudsz előfizetésed díjának azonnali átutalásáról.

Fizetési kérelmet tudunk küldeni számodra előfizetésed díjának rendezéséhez abban az esetben, ha a díj kiegyenlítéséhez átutalásos fizetési módot választasz számlázási fiókodban. A kérelmet a fiókban mentett bankszámlaszámodra fogod kapni, mellyel hibamentesen tudod kiegyenlíteni a díjat.

A  myRaiffeisen mobilalkalmazásban esetén push üzenetben kapsz értesítést a fizetési kérelemről. A push üzenetek érkezéséhez a készülékeden engedélyezned kell az ilyen típusú értesítések fogadását.

A fizetési kérelmet alul az "Műveletek" menüponton belül a "Kérelmek" pontban éred el.

fizetesi-kerelem-elfogadasa-myraiffeisen-mobilalkalmazasban-1

Válaszd ki a függőben lévő, beérkező kérelmet.

fizetesi-kerelem-elfogadasa-myraiffeisen-mobilalkalmazasban-2-1


A fizetési kérelem részleteinek ellenőrzése után az "Elfogadom" gombra kattintva azonnali utalási megbízást adsz a banknak, így előfizetésed díja hamarosan megérkezik hozzánk.

fizetesi-kerelem-elfogadasa-myraiffeisen-mobilalkalmazasban-3

Amennyiben nem a fizetési kérelem elfogadásával, hanem egyéb fizetési mód segítségével szeretnéd rendezni a díjat, akkor egyszerűen csak utasítsd el a fizetési kérelmet az "Elutasítom" gomb használatával. Ezután számlázási fiókodba belépve a neked megfelelő fizetési mód kiválasztásával tudod rendezni a díjat.