Az alapértelmezett számlakép esetében be tudod kapcsolni, hogy megjelenjen rajta a "fizetve" pecsét
A funkció bekapcsolásához kérjük, hogy keresd fel ügyfélszolgálatunkat fiókodba belépve, az Egyéb - Ügyfélszolgálat menüpontból küldött kéréssel.
A funkciót a számlázás módjától függetlenül szükséges aktiváltatni.
A beállításokban bekapcsolható, hogy a Számlázz.hu ajánlott számlakép használatakor megjelenjen a "Fizetve" pecsét, ha a számla kifizetett állapotban jön létre. A beállítás csak előfizetés esetén érhető el, hiszen a #free csomagban nincs lehetőség kifizetettséget kezelni.
A Beállítások - Fiók beállításai - Számlázás alapadatok menüpontban kapcsolhatod be a "Fizetve" pecsét megjelenítését.
A számla készítésekor válaszd a Számlázz.hu ajánlott számlaképet és jelöld be, hogy a számla kifizetettként jöjjön létre.
A pecsét a számla előnézetén nem jelenik meg. Ha elkészült a számla, akkor a végösszeg mellett lesz látható a "Fizetve" pecsét. A Fizetve felirat igazodik a számla nyelvéhez.
Használat a Számla Agent szolgáltatás (automatikus számlázás) esetén
Amennyiben Számla Agenten keresztül számlázol és a számlakészítési kérés XML-ben a fizetettségi információnál true értéket küldesz a Számlázz.hu felé, akkor a számla kifizetettként jön létre és a pecsét is rákerül a számlára.
Használat a tömeges számlagenerálás esetén
Tömeges számlagenerálás alkalmával is van lehetőség arra, hogy a számlákra felkerüljön a pecsét, ehhez fizetettként szükséges létrehoznod a számlákat.
Fontos, hogy egy CSV feltöltése során csak úgy tudod kezelni a kifizetettséget, hogy az vagy az összes készülő számlát érinti vagy egyiket sem.
A kifizetettséget a CSV feltöltésekor tudod jelölni az erre szolgáló jelölőnégyzet segítségével.
Fontos
- a pecsét csak papír alapú vagy e-számlára kerül rá. Díjbekérőre, előlegszámlára, végszámlára és szállítólevélre nem
- a pecsét utólag rögzített jóváírás esetén nem kerül rá a számlára vagy a jóváírás törlésével (kifizetetlen vagy részben kifizetettre állítás) a pecsét nem kerül le a számláról (a számla PDF tartalmát tilos bármilyen információval utólag módosítani)
- a számlaismétlődés esetén a kifizetettségi információ nem kerül rá az ismétléssel létrehozott számlára, így azokon a pecsét nem jelenik meg
- a Mostszámlázz.hu felületen jelenleg nincs azonnali kifizetettség kezelés, így a pecsét csak a Számlázz.hu felületén történő számlázás esetén érhető el
- autokasszával történő kiegyenlítés vagy online fizetés esetén jelenleg nem kerül rá a pecsét a számlára