Számlakészítés

Eltűnt egy (vagy több) számlám, legalábbis a számlakereső képernyőről sorszám szerint hiányzik. Mi ennek az oka?

számlakereső képernyő (Számla/Kimenő számláim) a számlákat kelt vagy teljesítési dátum sorrendben mutatja. Abban az esetben, ha egy számla dátuma jelentősen eltér a készítés napjától, akkor a megjelenített számlák között korábban, vagy később látszik. El azonban semmiképpen nem veszhet!

A szöveges keresőmezőbe írd be a „hiányzó” számla számát. Így biztosan előkerül a hiányzó bizonylat, és a kelt és/vagy teljesítés dátumából azonnal látható, hogy a teljes számla lista képernyőn hol keresendő.

Szeretnénk továbbá figyelmedbe ajánlani a részletes kereső működésének, valamint a kimenő számlák fejlécének beállításáról szóló ismertetőnket, melyet ide kattintva érsz el.