- Gyakori kérdések
- Beállítások / Funkciók / Mobil
- Számlakészítés
-
Regisztráció / Bejelentkezés / Első lépések
-
NAV
-
Előfizetés / szolgáltatáscsomagok
-
Beállítások / Funkciók / Mobil
- Számlakészítés
- Mobilapplikáció / MostSzámlázz
- Bejövő számlák és vevői fiók
- Tömeges számlagenerálás
- Tömeges-, és csoportos műveletek
- Megbízott számlakibocsátás / Önszámlázás
- Online fizetési megoldások
- Archiválás
- Postai szolgáltatás
- Évzárás #free csomagban
- Számla nyomtatás / mobilnyomtatók
- Termékek, partnerek
- Automatikus értesítések
- Beállítások módosítása
- Számlák kifizetettségének kezelése
- Fizetési kérelem
-
Számlák / Bizonylatok
-
Integrációk / API
- API interfész, Számla Agent
- Webshop pluginok
- Banki integrációk, Autokassza
- Keret- és adófigyelő egyéni vállalkozásoknak
- Online könyvelőprogram, SMARTBooks
- Könyvelőszoftverek
- Költségnyilvántartás társas vállalkozásoknak (QUICK)
- Ügyvitel, munkalapkezelés, árajánlat, Innonest
- Raktár- és készletkezelés, Innonest
- Digitális faktoring
- Követeléskezelés
-
Könyvelőknek
-
Kedvezmények / ajánlórendszer
Eltűnt egy (vagy több) számlám, legalábbis a számlakereső képernyőről sorszám szerint hiányzik. Mi ennek az oka?
A számlakereső képernyő (Számla/Kimenő számláim) a számlákat kelt vagy teljesítési dátum sorrendben mutatja. Abban az esetben, ha egy számla dátuma jelentősen eltér a készítés napjától, akkor a megjelenített számlák között korábban, vagy később látszik. El azonban semmiképpen nem veszhet!
A szöveges keresőmezőbe írd be a „hiányzó” számla számát. Így biztosan előkerül a hiányzó bizonylat, és a kelt és/vagy teljesítés dátumából azonnal látható, hogy a teljes számla lista képernyőn hol keresendő.
Szeretnénk továbbá figyelmedbe ajánlani a részletes kereső működésének, valamint a kimenő számlák fejlécének beállításáról szóló ismertetőnket, melyet ide kattintva érsz el.