Online fizetési megoldások

A vevőm hogyan jut el az online fizetési felülethez?

Az online fizetés a számlaértesítőből elérhető vevői számlafiókból kiindulva történik.

Az általad kibocsátott számláról vagy díjbekérőről szükséges értesítőt küldeni. Ebben található egy hivatkozás, amelyre kattintva vevőd bejelentkezési tortúra nélkül eljut a vevői számlafiókjába . Itt első körben az értesítőhöz kapcsolódó számlát tudja megnézni a fizetés előtt és azt azonnal kiegyenlítheti az általad biztosított online fizetési lehetőség segítségével. (Barion, SimplePay, PayPal, Teya).

hogyan-fizet-a-vevom-01

A "Megnézem" lehetőséget választva nézhető meg az aktuális számla, ami az értesítőhöz kapcsolódik. A "Kifizetem" opció átirányít a fizetési szolgáltató oldalára,  a "Később fizetem ki" gombot választva elérhetőek a vevőnek kiállított korábbi számlák.

Ez minden online fizetési megoldásunk esetén így működik! Online fizetési megoldásainkról itt olvashatsz!

Fontos, hogy a fizetés minden esetben biztonságos környezetben, a fizetési szolgáltató felületére való átirányítással zajlik le. 

 

Amennyiben partnered szintén Számlázz.hu-t használ és #profi csomaggal rendelkezik, akkor az online fizetési lehetőséget fiókjában éri el a, Számla - Bejövő számláim menüpontban, a számla sorának lenyitásakor megjelenő panelen található Kifizetem linkre kattintva.