Követeléskezelés

Hogyan tudok több számlát bevonni egy követeléskezelés ügybe?

Az egy jogviszonyhoz tartozó számlákat összevonhatod és egy követeléskezelés ügyet indíthatsz rájuk.

Ha egy jogviszonyhoz (pl. egy szerződéshez) kapcsolódnak az adósodhoz tartozó számlák, akkor lehetőséged van arra, hogy ezeket összevond és egy követeléskezelés ügyet indíts rájuk.
Ebben az esetben az egyik lejárt, ki nem fizetett számla sorára kattintva a számlaműveletekben kattints az “Ügyvédi és jogi megoldások” gombra.
Ha kiválasztottad az ügy típusát, vagyis hogy milyen követeléskezelési típust szeretnél indítani (például fizetési felszólítás indítása), a következő lépésben ki tudod választani azokat a lejárt és ki nem fizetett számlákat, amelyeket ugyanezen partnerednek állítottál ki és hozzá tudod adni őket ehhez az ügyhöz.

👉 Több számla bevonása egy követeléskezelési ügybe


1. Az adatmegadásnál, a "Számlák kiválasztása" pontban kattints az "Add meg az adatokat" gombra:
egy-partnerre-tobb-koveteleskezelesi-ugyet-is-indithatok-01

2. A megjelenő "Számlák kiválasztása" ablakban kijelölheted a számlákat, amiket hozzá szeretnél rendelni az ügyhöz. Erre lehetőség van egyesével, vagy akár az összes számlát kijelölheted. Ezután kattints a "Mentés" gombra.

egy-partnerre-tobb-koveteleskezelesi-ugyet-is-indithatok-02

Folyamatban lévő ügyhöz nincs lehetőség utólag további számlákat hozzáadni.

 

integracio_banner_1200x314