Díjfizetés / díjtartozás / korlátozás

Hogyan tudom meghosszabbítani az előfizetésemet/szolgáltatáscsomagomat?

A meglévő előfizetés hosszabbítására a lejáratot megelőzően és a lejáratkor is van lehetőséged.

Az alábbi lehetőségek a meglévő előfizetői csomag, ugyanolyan csomagra történő hosszabbításában nyújtanak segítséget.

Az előfizetés kezelésére kizárólag a Számlázz.hu felületén van lehetőség, a mobilbarát MostSzámlázz.hu-n erre vonatkozó menüpont nem érhető el. Amennyiben a mobilverziót használod és nem éred el mobilodon a Számlázz.hu-t, akkor ehhez kapcsolódóan ide kattintva találsz segítséget.

👉 Hosszabbítás automatikusan a fordulónap kivárásával


Amennyiben elégedett vagy szolgáltatáscsomagoddal és nem szeretnél változtatni, előfizetésedet automatikusan meghosszabbítjuk a jelenlegi feltételekkel, erről a fordulónap előtt 3 nappal küldünk értesítő e-mailt. A kifizetett időszak lejáratáig lehetőséged van kisebb vagy a #free csomagra váltani.

Amennyiben fiókodban elmentetted bankkártyádat és aktiváltad az ismétlődő fizetést is, akkor az újbóli, automatikus terheléshez való beleegyezéseként kezeljük ezt, ezért a szolgáltatáscsomag lejárata előtt nem küldünk külön értesítést.


Az előfizetési időszak fordulónapját követő naptól kezdődően
az automatikusan megújult szolgáltatáscsomag díját a számlázási fiókban tudod kiegyenlíteni a fordulónaptól számított 7 napon belül a számodra megfelelő fizetési móddal. Erről az új előfizetési időszak első napján küldünk információt szintén e-mailben.
Kisebb csomagra ekkor már nem tudsz váltani, illetve az előfizetési időszakot sem tudod módosítani, csak az aktuális csomagodat vagy magasabb tudású szolgáltatáscsomagot (amennyiben nem #profi-t használsz)  tudsz választani.

 

Abban az esetben, ha bankkártyával fizetsz, és gondoskodsz annak mentéséről, valamint az ismétlődő fizetés beállításáról, akkor a hosszabbítás és a díj kiegyenlítése automatikusan megtörténik, és megspórolhatod az utalásra fordított időt.

Blogcikkünkben olvashatsz a bankkártya mentésről és az ismétlődő fizetés beállításairól.


❓ Mi történik, ha a megújítást követő 7 napon belül nem egyenlítem ki az előfizetési díjat (nem jelzem a fizetési szándékomat)?

A 7 nap lejártát követően be tudsz lépni a fiókodba, azonban egy tartozásra figyelmeztető oldallal fogsz találkozni. A számláidhoz akkor fogsz újra hozzáférni, amennyiben ott megkezded a fizetési folyamatot a "Kifizetem" gombra kattintva. Amennyiben online fizetéssel kiegyenlíted az előfizetési díjat vagy fizetési szándékodat jelzed az átutalásos fizetési mód választásával, akkor a fiókot azonnal feloldjuk a korlátozás alól.

Ha a banki átutalás opciót választod, további 7 napod van arra, hogy elutald az előfizetés összegét. Abban az esetben, ha ebben a 7 napban nem érkezik meg hozzánk a megkezdett előfizetésed díja, már csak akkor fogod elérni a fiókodat, amennyiben bankkártyás fizetéssel azonnal kiegyenlíted tartozásodat, vagy az utalásod beérkezik számlánkra.

Fontos! A szolgáltatáscsomag érvényességi ideje ebben az esetben nem a befizetés napjától kezdődik, hanem a fordulónaptól, amikor az új időszak megkezdődik.

👉 Hosszabbítás a fordulónap elérése előtt


Amennyiben a meglévő előfizetésedet valamilyen oknál fogva a lejárat előtt szeretnéd már  meghosszabbítani, akkor erre is van lehetőséged.
A Beállítások - Szolgáltatáscsomagom menüpontban válaszd a "Módosítom az előfizetésem" lehetőséget, majd a megjelenő csomagválasztó ablakban a jelenlegi csomagodnál kattints az "Előfizetek" gombra.

hogyan-tudom-meghosszabbitani-elofizetesem-1

 

❓ Mennyit kell fizetnem az idő előtti hosszabbításkor?

Ha éves előfizetésed van és az aktuális csomagod még nem járt le, akkor a hosszabbításkor megvizsgálja a rendszer, hogy hány nap van még hátra abból, és ennek díját a fizetendő díjból levonjuk, így csak a különbözetet szükséges kiegyenlítened azzal a fizetési móddal, melyet ekkor választasz.

A hosszabbításkor az előfizetési időszak alapján (ebben a példában éves időszak) azonnal megkezdődik következő éves előfizetés, tehát nem az aktuális csomagod lejárata után lép érvénybe.

Érdemes tudni!

Átutalásos fizetési mód választásakor, ha a fiókban rögzített bankszámlád képes fizetési kérelem fogadására, akkor választhatsz a fizetési kérelem küldése, és a normál díjbekérő kérése között. A fizetési kérelemmel tesszük egyszerűbbé a díjfizetést, mivel az előkészíti banki felületeden az utalást, csak jóvá kell hagynod az adatok egyik felületről másikra másolása helyett. Részletekért kattints ide!


Egy felhasználóval történő több fiók kezelésével kapcsolatban, a zárolás és a jogosultsági szintek összegfüggéséről ide kattintva olvashatsz.