Díjfizetés / díjtartozás / korlátozás

Hogyan tudom meghosszabbítani az előfizetésemet/szolgáltatáscsomagomat?

Amennyiben elégedett vagy szolgáltatáscsomagoddal és nem szeretnél változtatni, előfizetésedet automatikusan meghosszabbítjuk a jelenlegi feltételekkel, erről a fordulónap előtt 3 nappal küldünk értesítő e-mailt. A kifizetett időszak lejáratáig lehetőséged van kisebb vagy a #free csomagra váltani.

Az előfizetési időszak fordulónapját követő naptól kezdődően az automatikusan megújult szolgáltatáscsomag díját a számlázási fiókban tudod kiegyenlíteni a fordulónaptól számított 7 napon belül. Erről az új előfizetési időszak első napján küldünk információt.

 

Mi történik, ha 7 napon belül nem egyenlítem ki az előfizetési díjat?

A 7 nap lejártát követően be tudsz lépni a fiókodba, de csak akkor tudod használni azt, amennyiben online fizetéssel kiegyenlíted az előfizetési díjat vagy fizetési szándékodat jelzed az „Átutalom” gombra kattintva.

Ha a banki átutalás opciót választod, további 7 napod van arra, hogy elutald az előfizetés összegét. Ezen 7 nap lejártát követően fiókodat zároljuk, és már csak akkor fogod elérni a fiókodat, amennyiben bankkártyás fizetéssel azonnal kiegyenlíted tartozásodat, vagy az utalásod beérkezik számlánkra.


Átutalásos fizetési mód választásakor, ha a fiókban rögzített bankszámlád képes fizetési kérelem fogadására, akkor első körben ezzel a lehetőséggel tesszük egyszerűbbé a díjfizetést. A fizetési kérelem előkészíti banki felületeden az utalást, csak jóvá kell hagynod. Részletekért kattints ide!


Egy felhasználóval történő több fiók kezelésével kapcsolatban, a zárolás és a jogosultsági szintek összegfüggéséről ide kattintva olvashatsz.