- Gyakori kérdések
- Integrációk / API
- Követeléskezelés
-
Regisztráció / Bejelentkezés / Első lépések
-
NAV
-
Előfizetés / szolgáltatáscsomagok
-
Beállítások / Funkciók / Mobil
- Számlakészítés
- Mobilapplikáció / MostSzámlázz
- Bejövő számlák és vevői fiók
- Tömeges számlagenerálás
- Tömeges-, és csoportos műveletek
- Megbízott számlakibocsátás / Önszámlázás
- Online fizetési megoldások
- Archiválás
- Postai szolgáltatás
- Évzárás #free csomagban
- Számla nyomtatás / mobilnyomtatók
- Termékek, partnerek
- Automatikus értesítések
- Beállítások módosítása
- Számlák kifizetettségének kezelése
- Fizetési kérelem
-
Számlák / Bizonylatok
-
Integrációk / API
- API interfész, Számla Agent
- Webshop pluginok
- Banki integrációk, Autokassza
- Keret- és adófigyelő egyéni vállalkozásoknak
- Online könyvelőprogram, SMARTBooks
- Könyvelőszoftverek
- Költségnyilvántartás társas vállalkozásoknak (QUICK)
- Ügyvitel, munkalapkezelés, árajánlat, Innonest
- Raktár- és készletkezelés, Innonest
- Digitális faktoring
- Követeléskezelés
-
Könyvelőknek
-
Kedvezmények / ajánlórendszer
Hol érem el a Számlázz.hu követeléskezelés szolgáltatásai között az ügyvédi és jogi megoldásokat?
Kifizetetlen számlák esetén fiókodban többféle követeléskezelési megoldást találsz.
A Számla - Kimenő számláim menüpontban, a lejárt és ki nem fizetett számla sorára kattintva láthatod az “Ügyvédi és jogi megoldások” linket.
Ez a link akkor jelenik meg, ha
- még nem nem indítottál ügyet a fiókban és a bizonylat kiállításának dátuma az aktuális dátumtól számítva 2 évnél nem régebbi
vagy
- ha már indítottál ügyet, akkor a számla kiállításának dátuma nem régebbi, mint az első ügyindításod napja.
❓ Milyen számlatulajdonságok esetében érem el a követeléskezelési szolgáltatást?
Az adott számla esetében elérhető lesz az ügyvédi és jogi megoldás, ha a(z):
- fizetési határideje lejárt,
- nem kifizetett,
- devizaneme Ft vagy HUF,
- a vevő magyar adószámmal rendelkezik,
- a számla típusa: számla vagy helyesbítő, és NEM helyesbített, nem előlegszámla; nem végszámla; nem díjbekérő; nem sztornó/sztornózott számla, vagy nem szállítólevél,
- elektronikus vagy papír alapú számla,
- számlaképpel ellátott, a NAV rendszeréből lehívott számla,
- manuálisan készült bizonylat, tehát nem ismétlődő számlázással, Számlázz.hu- belül biztosított online fizetéssel vagy autokassza által került kiállításra.