Bejövő számlák és vevői fiók

Hová tűnt a bejövő számláim kifizetettsége?

A #profi csomagban elérhető bejövő számlák kifizetettségének adminisztrációját a számla befogadója tudja elvégezni fiókjában, a számlakiállító által beállított kifizetettségtől függetlenül. Bővebben...

A bejövő számlák listájában korábban (2021. december 1. előtt) megjelenítettük azt az információt, hogy az adott bejövő számláról mit gondol a számla kibocsátója. Tehát ha az eladó a saját fiókjában kifizetettre állította az adott számlát (kézzel vagy automatikusan), akkor ez az információ megjelent számla befogadó oldalon is. Ezen változtatni azonban nem lehetett, a bejövő számlánál nem volt elérhető a kifizetettség beállítása. 
Sőt, ha a számla kiállítója nem rendelkezik Számlázz.hu-s előfizetéssel, akkor a kifizetettség tulajdonképpen egyik fél részéről sem volt adminisztrálható.

Egy lehetőség volt, az online fizetés. Ha a számla kibocsátója rendelkezett online fizetés szolgáltatással, akkor az adott számla befogadói oldalán (konkrétan a bejövő számlák listájában vagy a vevői fiókban) bankkártyával kifizethetővé vált. Tehát csak ezeknél a számláknál lehetett korábban befogadói oldalon adminisztrálni a kifizetést, és ez meg is maradt működési szinten.

2021 decemberétől tehát a bejövő számlák oldalon lehetőség van bármely számlánál beállítani a kifizetéseket! Ez a jelentős változás.


A bejövő számlák oldalon egyesével vagy csoportosan lehet megadni, hogy az adott számlát befizettük-e már. Megadhatjuk, hogy mi hogyan vélekedünk az adott bizonylat kifizetettségéről, de ez teljesen független attól, amit a számla kibocsátója beállított.
A bejövő számla kifizetettségének kezelésről egy másik bejegyzésünkben részletesen írunk.

A korábban online fizetéssel kifizetett számlák rendezettsége továbbra is látható a fiókban.