A rendszer a beállított ismétlődések alapján a számlák generálását a reggeli órákban indítja el, és a bizonylatok a délelőtt folyamán kerülnek kiküldésre a vevőnek.
Számlaértesítő e-mail cím megadása ismétlődő számlázásnál
- A számla írásakor, a vevő adatainál rögzítheted az e-mail címet.
- A számlaértesítő küldésekor is megadhatod az e-mail címet, így ez kapcsolódni fog a számlához.
- Ha a fenti esetekben elmaradt az e-mail cím rögzítése, akkor az ismétlődő számlázás beállításánál megadott e-mail címre küldjük a számlát.
Új partner részére készített első számla esetében, ha nem lett megadva az e-mail cím (tehát a partner adatlapján nem került mentésre), akkor az ismétlődéssel ugyan létrehozzuk a számlát, azonban e-mailben értesítünk, hogy a számlát nem sikerült elküldenünk partnerednek.
Amennyiben ismétlődést állítasz be egy adott számlához, és kapcsolódik hozzá e-mail cím, akkor az ismétlődéssel kiállított számlát automatikusan elküldjük a megadott e-mail címre.
Hibás, hiányzó vagy megváltozott e-mail cím kezelése az ismétlődő számlázásban
Régi számlalista nézet
Ha annál a számlánál, amelyhez beállítottad az ismétlődést nincs megadva a vevő e-mail címe, esetleg hibás vagy megváltozott, akkor lehetőséged van utólag is kezelni azt.
A Számla / Kimenő számláim menüpontban keresd ki azt a számlát, melyhez beállítottad eredetileg az ismétlést. Kattints a sor elején található színes nyílra, majd a megjelenő panelen válaszd a Részletek lehetőséget.
A Számla adatai blokkban add meg/módosítsd a vevő e-mail címét, és mentsd el a beállításokat, így az ismétlődéssel készített számláknál erre a címre fogjuk küldeni az értesítőt a továbbiakban.
Új számlalista nézet
A számla kiállításakor megadott e-mail címet elmentjük az ismétlődés adataihoz. Ha megváltozott vagy a számlázáskor nem adtál meg e-mail címet, akkor ez a Számla – Ismétlődő számlák menüpontban, az adott ismétlődés beállításainál tudod kezelni.
Az ismétlődés beállításáról ide kattintva olvashatsz részletes információt.
Ne feledd, hogy a papír alapú számlát nyomtatott formában is el kell juttatnod partnerednek. A Számlázz.hu a számla postázásában is tud segíteni. Bővebb információért kattints ide!
Fontos!
Amennyiben számlázási fiókodat tartozás miatt zárolja a rendszer, akkor az ismétlődő számlák nem készülnek el, hiszen nincs érvényes, díjrendezett előfizetés a fiókban.
A sikertelen számlakészítésről természetesen értesítünk, azonban az elmaradt számlakiállításokat csak kézi számlázással tudod majd pótolni.