A számla ismétléssel készülő bizonylatokról az értesítőt automatikusan elküldjük partnerednek.
Amennyiben ismétlődést állítasz be egy adott számlához, és kapcsolódik hozzá e-mail cím, akkor az ismétlődéssel kiállított számlát automatikusan elküldjük a megadott e-mail címre.
Mikor adhatom meg, hogy milyen e-mail címre menjen a számla?
- A számla írásakor, a vevő adatainál rögzítheted az e-mail címet.
- A számlaértesítő küldésekor is megadhatod az e-mail címet, így ez kapcsolódni fog a számlához.
- Ha a fenti esetekben elmaradt az e-mail cím rögzítése, akkor a partner adatlapján szereplő e-mail címre küldjük a számlát.
Új partner részére készített első számla esetében, ha nem lett megadva az e-mail cím (tehát a partner adatlapján nem került mentésre), akkor az ismétlődéssel ugyan létrehozzuk a számlát, azonban e-mailben értesítünk, hogy a számlát nem sikerült elküldenünk partnerednek.
Helytelen vagy hiányzik az e-mail cím az ismétlődő számlánál, esetleg megváltozott partnered e-mail címe, amire fogadja a számlákat?
Ha annál a számlánál, amelyhez beállítottad az ismétlődést nincs megadva a vevő e-mail címe vagy esetleg hibás, akkor lehetőséged van utólag is pótolni azt, vagy a meglévő e-mail címet tetszőlegesen módosíthatod.
Akár több címzett is megadhatsz egy számlánál. Ehhez az e-mail címeket vesszővel elválasztva, szóköz nélkül, egymás után rögzítsd be.
Például: pelda@pelda.hu,example@example.com
Hol van lehetőség kezelni az e-mail címet, amire kiküldjük az ismétlődéssel létrejövő számlát?
A Számla - Kimenő számláim menüpontban keresd ki azt a számlát, melyhez beállítottad eredetileg az ismétlést. Kattints a sor elején található színes nyílra, majd a megjelenő panelen válaszd a Részletek lehetőséget.
A "Számla adatai" blokkban add meg/módosítsd a vevő e-mail címét, és mentsd el a beállításokat, így az ismétlődéssel készített számláknál erre a címre fogjuk küldeni az értesítőt a továbbiakban.
Fontos, hogy amennyiben az ismétlődő számla kiküldése valamilyen okból elmaradt, akkor manuálisan szükséges azt elküldened partnerednek. Erre a számla sor lenyitása után a "Értesítések" menüpontban van lehetőséged.
Az elmaradt értesítő küldésekről e-mailben értesítünk.
Az ismétlődő számlákat a megadott napon reggel kezdi el a rendszer legenerálni, így a délelőtt folyamán minden ügyfelünk által időzített számla elkészítésre, majd kiküldésre kerül.
Az ismétlődés beállításáról ide kattintva olvashatsz részletes információt.
Ne feledd, hogy a papír alapú számlát nyomtatott formában is el kell juttatnod partnerednek. A Számlázz.hu a számla postázásában is tud segíteni. Bővebb információért kattints ide!