Banki integrációk, Autokassza

A K&H autokassza összekapcsoláskor nem kapom meg a jóváhagyáshoz szükséges értesítést. Mi a teendő?

A K&H autokassza összekapcsoláskor nem kapom meg a jóváhagyáshoz szükséges push üzenetet (értesítést) a telefonomon. Mi a teendő?

A Számlázz.hu autokassza beállítása során nélkülözhetetlen a push üzenettel történő aláírás, amennyiben a mobil-token azonosítást választod. Az alábbiakban összegyűjtöttük az Android és iOS rendszerekhez kapcsolódó hasznos tippeket.

5+1 tipp, amennyiben nem érkezik meg a push üzenet:

  • Jelentkezz be a K&H mobilbank alkalmazásba, így ellenőrizni tudod, hogy az internetkapcsolat és az alkalmazás megfelelően működik.
  • Ellenőrizd a mobilod akkumulátor töltöttségét; alacsony töltöttségű módban előfordulhat, hogy nem érkezik meg az üzenet
  • Ellenőrizd, hogy kikapcsoltad a „ne zavarjanak” funkciót; „ne zavarjanak” esetében előfordulhat, hogy nem észleled a push üzenetet
  • Indítsd újra a telefonodat
  • Andorid 5.0 vagy iOS 11.0-nál korábbi operációs rendszerek esetében segíthet, ha az Autokasszás összekötés előtt megnyitod a K&H mobilbank alkalmazást a telefonodon
  • Mobil-token helyett próbálkozz SMS azonosítással


Push üzenet beállítása iOS rendszeren:

  • Beállításokban a K&H mobilbankot kiválasztva tudod engedélyezni az értesítéseket
  • Ha be vannak kapcsolva az értesítések, de mégsem kapod meg a push üzenetet, akkor valószínűleg nincs kiválasztva a Szalaghirdetések funkció. Ezt a Beállítások > K&H mobilbank > Értesítések menüpontban tudod módosítani
  • Az értesítések beállításairól itt találsz további információkat.

Push üzenet beállítása Android rendszeren:

  • Alkalmazáskezelőben a K&H mobilbankot kiválasztva tudod engedélyezni az értesítéseket
  • Az értesítések beállításairól itt találsz további információkat.

integracio_banner_1200x314