A K&H autokassza összekapcsoláskor nem kapom meg a jóváhagyáshoz szükséges push üzenetet (értesítést) a telefonomon. Mi a teendő?
A Számlázz.hu autokassza beállítása során nélkülözhetetlen a push üzenettel történő aláírás, amennyiben a mobil-token azonosítást választod. Az alábbiakban összegyűjtöttük az Android és iOS rendszerekhez kapcsolódó hasznos tippeket.
5+1 tipp, amennyiben nem érkezik meg a push üzenet:
- Jelentkezz be a K&H mobilbank alkalmazásba, így ellenőrizni tudod, hogy az internetkapcsolat és az alkalmazás megfelelően működik.
- Ellenőrizd a mobilod akkumulátor töltöttségét; alacsony töltöttségű módban előfordulhat, hogy nem érkezik meg az üzenet
- Ellenőrizd, hogy kikapcsoltad a „ne zavarjanak” funkciót; „ne zavarjanak” esetében előfordulhat, hogy nem észleled a push üzenetet
- Indítsd újra a telefonodat
- Andorid 5.0 vagy iOS 11.0-nál korábbi operációs rendszerek esetében segíthet, ha az Autokasszás összekötés előtt megnyitod a K&H mobilbank alkalmazást a telefonodon
- Mobil-token helyett próbálkozz SMS azonosítással
Push üzenet beállítása iOS rendszeren:
- Beállításokban a K&H mobilbankot kiválasztva tudod engedélyezni az értesítéseket
- Ha be vannak kapcsolva az értesítések, de mégsem kapod meg a push üzenetet, akkor valószínűleg nincs kiválasztva a Szalaghirdetések funkció. Ezt a Beállítások > K&H mobilbank > Értesítések menüpontban tudod módosítani
- Az értesítések beállításairól itt találsz további információkat.
Push üzenet beállítása Android rendszeren:
- Alkalmazáskezelőben a K&H mobilbankot kiválasztva tudod engedélyezni az értesítéseket
- Az értesítések beállításairól itt találsz további információkat.