A qvik-kérelem elfogadásával gondoskodni tudsz Számlázz.hu-s előfizetésed díjának azonnali átutalásáról.
2024 októberétől a bizonylat adataival előre kitöltött qvik-kérelmet (fizetési kérelmet) is tudsz küldeni a partnered bankjának a Számlázz.hu-ból, amiről ITT olvashatsz részletesen. Amennyiben pedig te vagy a fizető fél (vevő), te is kaphatsz qvik-kérelmet az internetbankodba a számlakibocsátó részéről.
Qvik-kérelmet tudunk küldeni számodra az előfizetésed díjad rendezéséhez abban az esetben, ha a díj kiegyenlítéséhez átutalásos fizetési módot választasz számlázási fiókodban. A kérelmet a fiókban mentett bankszámlaszámodra fogod kapni, mellyel hibamentesen tudod kiegyenlíteni a díjat, ennek a részleteiről ITT olvashatsz bővebben.
Qvik-kérelem jóváhagyásának menete
A beérkező fizetési kérelem a K&H e-bankon és K&H mobilbankon érhető el a Tranzakciók - Fizetési kérelmek - Bejövő fizetési kérelmek menüben. A K&H mobilbank esetén push üzenetben kapsz értesítést a fizetési kérelemről. A push üzenetek érkezéséhez a mobilbankban engedélyezned kell az ilyen típusú értesítések fogadását.
A K&H mobilbankban, a fogaskerék ikonra kattintva éred el a fizetési kérelem beállítások menüpontot. Ellenőrizd, hogy a Számlázz.hu-ban elmentett bankszámlád esetében a fizetési kérelem fogadása engedélyezve legyen, így tudod csak használni ezt a lehetőséget.
A bejövő fizetési kérelmek alapértelmezetten csoportosított nézetben jelennek meg, amennyiben egy bejelentkezéssel több bankszámlát kezelsz. Egy adott számlához kapcsolódó fizetési kérelmek megtekintéséhez bökj a megfelelő bankszámla kártyára.
A fizetési kérelem teljesítése vagy elutasítása
Mindkét művelet aláírás köteles, ezért aláírásig a beérkező fizetési kérelmeket "aláírásra vár" státusszal jelöli a banki felület.
A beérkezett fizetési kérelem csempén, a részletek lehetőséget választva tudod ellenőrizni a kérelem adatait, s dönthetsz az aláírás vagy az elutasítás között. Az aláírás választásával azonnali átutalás generálódik, itt válaszd az Aláírom gombot.