Követeléskezelés

Ki és milyen számlákra indíthat követeléskezelés ügyet?

Megmutatjuk, milyen feltételek szükségesek ahhoz, hogy követeléskezelést tudj indítani, és milyen jogosultsággal érheted el a funkciót.

A számlalista és a számlarészletek megújultak! Az új nézetet fokozatosan tesszük elérhetővé felhasználóinknál, ezért a bejegyzésben a régi és az új felületet is bemutatjuk.


Követeléskezelési ügyet bármely számlázó fiókban el tudsz indítani, ha rendelkezel a szükséges jogosultságokkal és a számlád megfelel az alábbi feltételeknek.

Milyen feltételek szükségesek a funkció használatához?

Ha a fiókod #start, #digital vagy #profi szolgáltatáscsomagban van, akkor a fiókgazda, az adminisztrátor, valamint a könyvelő (számlázhat jogkörrel) jogosult Payee ügyet indítani.

Milyen számlákra indíthatsz követeléskezelést?

Követeléskezelési ügy kizárólag olyan számlákra indítható, amelyek:
forintban lettek kiállítva,
lejárt fizetési határidejűek és ki nem fizetettek,
számla vagy helyesbítő számla típusú bizonylatok (elektronikus vagy papír alapú),
olyan vevőhöz tartoznak, akinek magyar adószáma van,
egy ügyletben a számlák összértéke legfeljebb 30 millió forint lehet,
– és a számlára nincs folyamatban faktorálás.

Hol indíthatom el a követeléskezelést a számlára?

Kezelés az új számlalista oldalon

Ha a számlád megfelel a fenti feltételeknek, a Számla / Kimenő számláim oldalon keresd meg az adott számlát. A számla sorának végén található három pöttyre kattintva nyisd meg a menüt, majd válaszd az „Ügyvédi és jogi megoldások” lehetőséget a követeléskezelési ügy indításához.

Kezelés a régi számlalista oldalon

Ha a számlád megfelel a fenti feltételeknek, a Számla / Kimenő számláim oldalon keresd meg az adott számlát, majd nyisd le annak sorát.
A megjelenő panelen kattints az „Ügyvédi és jogi megoldások” lehetőségre, így tudod elindítani a követeléskezelési ügyet.

hol-erem-el-a-szamlazzhu-koveteleskezeles-szolgaltatasai-kozott-az-ugyvedi-es-jogi-megoldasokat-01

 

integracio_banner_1200x314