Költségnyilvántartás társas vállalkozásoknak (QUICK)
  1. Gyakori kérdések
  2. Integrációk / API
  3. Költségnyilvántartás társas vállalkozásoknak (QUICK)

Milyen szempontok alapján és hogyan csoportosíthatom költségeimet és bevételeimet a QUiCKben?

Az egyedi tranzakciókat a későbbi elemzés lehetősége miatt érdemes megadott szempontok alapján csoportosítani.

A bevételek és költségek csoportosítását a QUiCKben többféle módon teheted meg: kategorizálhatsz, iktathatsz, címkéket és post-itokat tűzhetsz a számlákhoz.

Egy számlatétel csak egy kategóriát kaphat (ha egy számlán többféle tétel van, nyugodtan szét lehet bontani a számlát, így minden tétel a megfelelő kategóriát kaphatja). Ha viszont valamit nem kategorizálsz, az bekerül a kategorizálatlan számlák közé, és a kimutatásokban  egyben látod ezeket a költségeket.

Ezzel szemben címkéből több is kerülhet egy számlátételre, post-itokkal pedig megjegyzéseket fűzhetsz a számlákhoz .

Ne feledd! A jó költségcsoportosítás a jó üzleti döntések záloga is lehet.

A QUiCK kisfilmekből mindent megtudhatsz a címkézésről és a kategorizálásról.