Díjfizetés / díjtartozás / korlátozás

Lejárt az előfizetésem, és nem kaptam számlát a következő időszak díjának kiegyenlítéséhez. Hol találom meg ezt?

A számlát mindig díjfizetést követően készíti el rendszerünk, ezért kérjük, hogy előfizetésedet ezt megelőzően a "Szolgáltatáscsomagom" oldalon kezeld.

A Számlázz.hu előfizetési díjairól mindig csak sikeres fizetés után állít ki számlát. 

Abban az esetben, ha az utoljára használt csomagodat szeretnéd tovább használni annyi teendőd van csak, hogy megvárod, míg a rendszer automatikusan meghosszabbítja azt. Az új időszak megkezdése után 7 napon belül látogass el a Beállítások - Szolgáltatáscsomagom menüpontba a díj rendezéséhez. Ehhez az új időszak kezdetekor a fiókba belépve egy kis "súgó" üzenetet is megjelenítünk számodra.

Ezen felül a Vezérlőpulton található Szolgáltatáscsomag box tetején is található egy figyelmeztető jelzés, valamint elérhető a fizetés/csomagkezelés lehetősége is.

                                 lejart-elofizetes-hosszabbitasa2-2-3                

A Szolgáltatáscsomag box-ból kiindulva, a "Rendezem a tartozást" gombra kattintva azonnal bejelölheted a fizetésre a megkezdett csomagot, és kiválaszthatod a számodra megfelelő fizetési módot.

A "Csomagom kezelése" gombbal a Beállítások/Szolgáltatáscsomagom oldalra irányítunk, ahol a "Megkezdett előfizetési időszak rendezése" gombra kattintva indíthatod el a fizetési folyamatot.

lejart-elofizetes-hosszabbitasa3-2-3

Válaszd ki a jelenlegi csomagodat (vagy akár válts magasabb tudású csomagra), amit meghosszabbított a rendszer, valamint a számodra megfelelő fizetési módot. A rendszer első sorban a kártyás fizetést mutatja, hiszen ez a leggyorsabb módja az előfizetés díjának rendezéséhez. A díj rendezéséhez átirányítunk a fizetési szolgáltató oldalára. A "mutasd az összes fizetési módot" szövegre kattintva, elérhető további fizetési mód is, például az átutalás.

lejart-elofizetes-hosszabbitasa-2023-1

Az átutalás fizetési mód kiválasztásakor az összesítő oldal alján a "Tovább az utalás adataihoz" gombot válaszd.

lejart-elofizetes-hosszabbitasa-2023-2

Első körben fizetési kérelmet próbál küldeni a rendszer -amennyiben bankod képes a fizetési kérelem fogadására. A fizetési kérelmet egyszerűen csak jóvá kell hagyni a bankban, nem kell másolgatni az átutaláshoz szükséges adatokat.

zarolt-fiok-lejart-tartozas-2023-2

Inkább önállóan indítanád el az utalást? Ebben az esetben kattinst az Inkább utalok linkre. Az utaláshoz szükséges adatokat kiírjuk a képernyőre, valamint díjbekérő e-mail formájában is elküldjük.

lejart-elofizetes-hosszabbitasa4-2-3

Amennyiben az értesítőben meghatározott fizetési határidőn belül a díjat nem rendezed, a rendszer zárolja a fiókot.

Kérjük, hogy önálló utalás esetén mindig csak díjbekérő alapján utalj és ügyelj a pontos összeg és a helyes közlemény megadására!


A befizetésről szóló számla az összeg beérkezésekor készül el, mely a Számla - Bejövő számláim menüpontban is elérhetővé válik.

Amennyiben szeretnél mentesülni a fenti "feladat" alól javasoljuk, hogy ments el egy bankkártyát fiókodhoz kapcsolódóan, és aktiváld az ismétlődő fizetést. Erről bővebben ide kattintva olvashatsz.