A számlát mindig díjfizetést követően készíti el rendszerünk, ezért kérjük, hogy előfizetésedet ezt megelőzően a "Szolgáltatáscsomagom" oldalon kezeld.
A Számlázz.hu előfizetési díjairól mindig csak sikeres fizetés után állít ki számlát.
Abban az esetben, ha az utoljára használt csomagodat szeretnéd tovább használni annyi teendőd van csak, hogy megvárod, míg a rendszer automatikusan meghosszabbítja azt. Az új időszak megkezdése után 7 napon belül látogass el a Beállítások - Szolgáltatáscsomagom menüpontba a díj rendezéséhez. Ehhez az új időszak kezdetekor a fiókba belépve egy kis "súgó" üzenetet is megjelenítünk számodra.
Ezen felül a Vezérlőpulton található Szolgáltatáscsomag box tetején is található egy figyelmeztető jelzés, valamint elérhető a fizetés/csomagkezelés lehetősége is.
A "Rendezem a tartozást" gombra kattintva azonnal bejelölheted a fizetésre a megkezdett csomagot, és kiválaszthatod a számodra megfelelő fizetési módot.
A "Csomagom kezelése" gombbal a Beállítások/Szolgáltatáscsomagom oldalra irányítunk, ahol a "Megkezdett előfizetési időszak rendezése" gombra kattintva indíthatod el a fizetési folyamatot.
Válaszd ki a jelenlegi csomagodat (vagy akár válts magasabb tudású csomagra), amit meghosszabbított a rendszer, valamint a számodra megfelelő fizetési módot.
Az átutalásos fizetési mód kiválasztásakor egy díjbekérő e-mailben küldjük el az utaláshoz szükséges adatokat, amiket a képernyőn is meg fogunk jeleníteni számodra. Abban az esetben, ha a fiókban mentett bankszámlaszámod képes fizetési kérelem fogadására, akkor ezt is kiválaszthatod a díj rendezéséhez.
Amennyiben szeretnél mentesülni a fenti "feladat" alól javasoljuk, hogy ments el egy bankkártyát fiókodhoz kapcsolódóan, és aktiváld az ismétlődő fizetést. Erről bővebben ide kattintva olvashatsz.