Díjfizetés / díjtartozás / korlátozás

Lejárt az előfizetésem, és nem kaptam számlát a következő időszak díjának kiegyenlítéséhez. Hol találom meg ezt?

A számlát mindig díjfizetést követően készíti el rendszerünk, ezért kérjük, hogy előfizetésedet ezt megelőzően a "Szolgáltatáscsomagom" oldalon kezeld.

A Számlázz.hu előfizetési díjairól mindig csak sikeres fizetés után állít ki számlát. 

Abban az esetben, ha az utoljára használt csomagodat szeretnéd tovább használni annyi teendőd van csak, hogy megvárod, míg a rendszer automatikusan meghosszabbítja azt. Az új időszak megkezdése után 7 napon belül látogass el a Beállítások - Szolgáltatáscsomagom menüpontba a díj rendezéséhez. Ehhez az új időszak kezdetekor a fiókba belépve egy kis "súgó" üzenetet is megjelenítünk számodra.


Ezen felül a Vezérlőpulton található Szolgáltatáscsomag box tetején is található egy figyelmeztető jelzés, valamint elérhető a fizetés/csomagkezelés lehetősége is.

                                                 

                                          
A Szolgáltatáscsomagom oldalon két helyről is kezdeményezheted a díjfizetést.


Ezután válaszd ki a jelenlegi csomagodat, amit meghosszabbított a rendszer, valamint a számodra megfelelő fizetési módot.

Az átutalásos fizetési mód esetén egy díjbekérő e-mailben küldjük el az utaláshoz szükséges adatokat, amiket a képernyőn is meg fogunk jeleníteni számodra.



Amennyiben szeretnél mentesülni a fenti "feladat" alól javasoljuk, hogy ments el egy bankkártyát fiókodhoz kapcsolódóan, és aktiváld az ismétlődő fizetést. Erről bővebben ide kattintva olvashatsz.