A qvik-kérelem (fizetési kérelem) elfogadásával gondoskodni tudsz Számlázz.hu-s előfizetésed díjának azonnali átutalásáról.
2024 októberétől a bizonylat adataival előre kitöltött qvik-kérelmet (fizetési kérelmet) is tudsz küldeni a partnered bankjának a Számlázz.hu-ból, amiről ITT olvashatsz részletesen. Amennyiben pedig te vagy a fizető fél (vevő), te is kaphatsz qvik-kérelmet az internetbankodba a számlakibocsátó részéről.
Qvik-kérelmet tudunk küldeni számodra az előfizetésed díjad rendezéséhez abban az esetben, ha a díj kiegyenlítéséhez átutalásos fizetési módot választasz számlázási fiókodban. A kérelmet a fiókban mentett bankszámlaszámodra fogod kapni, mellyel hibamentesen tudod kiegyenlíteni a díjat, ennek a részleteiről ITT olvashatsz bővebben.
Qvik-kérelem jóváhagyásának menete
A szolgáltatás engedélyezése/letiltása a MagNet Bank NetBank felületén, a Fizetési kérelem / Fizetési kérelem beállítások menüpontban kezelhető.
A beérkezett fizetési kérelemről az Ügyfelek értesítést kapnak az alábbi módokon:
- a MagNet Bank NetBank felületén NetBank levél postaláda üzenetben
- a MagNet Bank MobilBank alkalmazással rendelkező ügyfelei Push üzenetben
- és NetBank levél üzenet formában is kapnak.
Javasoljuk, hogy a MagNet Bank MobilBank alkalmazásban ellenőrizd a push üzenetek engedélyezését.
A MagNet Bank NetBank felületére belépve az bejövő fizetési kérelem levél olvasása után a baloldali menüben válaszd a Fizetési kérelmek listája pontot, majd kattints a teljesítésre váró kérelemre.
Az adatok ellenőrzése után az Utalás indítása gombra kattintva hagyhatod jóvá a kérelmet, mellyel azonnali utalást indít a bank.