A fizetési kérelem elfogadásával gondoskodni tudsz Számlázz.hu-s előfizetésed díjának azonnali átutalásáról.
Fizetési kérelmet tudunk küldeni számodra előfizetésed díjának rendezéséhez abban az esetben, ha a díj kiegyenlítéséhez átutalásos fizetési módot választasz számlázási fiókodban. A kérelmet a fiókban mentett bankszámlaszámodra fogod kapni, mellyel hibamentesen tudod kiegyenlíteni a díjat.
A fizetési kérelem elfogadására kizárólag a MagNet Bank Netbank felületén keresztül van lehetőség. A MobilBankban csak értesítés érkezik a bejövő fizetési kérelemről.
A szolgáltatás engedélyezése/letiltása a MagNet Bank NetBank felületén, a Fizetési kérelem / Fizetési kérelem beállítások menüpontban kezelhető.
A beérkezett fizetési kérelemről az Ügyfelek értesítést kapnak az alábbi módokon:
- a MagNet Bank NetBank felületén NetBank levél postaláda üzenetben
- a MagNet Bank MobilBank alkalmazással rendelkező ügyfelei Push üzenetben
- és NetBank levél üzenet formában is kapnak.
Javasoljuk, hogy a MagNet Bank MobilBank alkalmazásban ellenőrizd a push üzenetek engedélyezését.
A MagNet Bank NetBank felületére belépve az bejövő fizetési kérelem levél olvasása után a baloldali menüben válaszd a Fizetési kérelmek listája pontot, majd kattints a teljesítésre váró kérelemre.
Az adatok ellenőrzése után az Utalás indítása gombra kattintva hagyhatod jóvá a kérelmet, mellyel azonnali utalást indít a bank.
Amennyiben nem a fizetési kérelem elfogadásával, hanem egyéb fizetési mód segítségével szeretnéd rendezni a díjat, akkor egyszerűen csak utasítsd el a fizetési kérelmet az "Fizetési kérelem elutasítása" gomb használatával.
Ezután számlázási fiókodba belépve a Beállítások - Szolgáltatáscsomagom menüpontban a számodra megfelelő fizetési mód kiválasztásával tudod rendezni a díjat.