- Gyakori kérdések
- Integrációk / API
- Webshop pluginok
-
Regisztráció / Bejelentkezés / Első lépések
-
NAV
-
Előfizetés / szolgáltatáscsomagok
-
Beállítások / Funkciók / Mobil
- Számlakészítés
- Mobilapplikáció / MostSzámlázz
- Bejövő számlák és vevői fiók
- Tömeges számlagenerálás
- Tömeges-, és csoportos műveletek
- Megbízott számlakibocsátás / Önszámlázás
- Online fizetési megoldások
- Archiválás
- Postai szolgáltatás
- Évzárás #free csomagban
- Számla nyomtatás / mobilnyomtatók
- Termékek, partnerek
- Automatikus értesítések
- Beállítások módosítása
- Számlák kifizetettségének kezelése
- Fizetési kérelem
-
Számlák / Bizonylatok
-
Integrációk / API
- API interfész, Számla Agent
- Webshop pluginok
- Banki integrációk, Autokassza
- Keret- és adófigyelő egyéni vállalkozásoknak
- Online könyvelőprogram, SMARTBooks
- Könyvelőszoftverek
- Költségnyilvántartás társas vállalkozásoknak (QUICK)
- Ügyvitel, munkalapkezelés, árajánlat, Innonest
- Raktár- és készletkezelés, Innonest
- Digitális faktoring
- Követeléskezelés
-
Könyvelőknek
-
Kedvezmények / ajánlórendszer
Rendszerüzenet: „Sikertelen Számla Agent hívás. Már létező rendelésszám: xxx.”
Létező rendelésszámra hivatkozva hibaüzenetet kaptam, mely szerint nem készült el a számlám. Mi a teendőm ilyenkor?
Ha a fenti hibaüzenetet kapod, akkor egy számla kibocsátása meghiúsult. Ennek oka, hogy a számlára olyan rendelésszám került, amelyet korábban már „használtál”, vagyis már kibocsátottál olyan számlát, amelyre az adott rendelésszám felkerült, és az ismétlődés tiltva van a beállításaid között.
Ha egy megrendeléshez egy számlát kell kibocsátanod, tehát a rendelésszámot először használnád, akkor ez valószínűleg programhiba a webáruházban.
Ha egy megrendeléshez (rendelésszámhoz) több számlát is ki kell bocsátanod, akkor a rendelésszám tiltását kikapcsolhatod itt.