Webshop pluginok

Rendszerüzenet: „Sikertelen Számla Agent hívás. Már létező rendelésszám: xxx.”

Létező rendelésszámra hivatkozva hibaüzenetet kaptam, mely szerint nem készült el a számlám. Mi a teendőm ilyenkor?

Ha a fenti hibaüzenetet kapod, akkor egy számla kibocsátása meghiúsult. Ennek oka, hogy a számlára olyan rendelésszám került, amelyet korábban már „használtál”, vagyis már kibocsátottál olyan számlát, amelyre az adott rendelésszám felkerült, és az ismétlődés tiltva van a beállításaid között.

Ha egy megrendeléshez egy számlát kell kibocsátanod, tehát a rendelésszámot először használnád, akkor ez valószínűleg programhiba a webáruházban.

Ha egy megrendeléshez (rendelésszámhoz) több számlát is ki kell bocsátanod, akkor a rendelésszám tiltását kikapcsolhatod itt.

rendelesszam-tobb-szamlan-01


integracio_banner_1200x314