2024 októberétől a bizonylat adataival előre kitöltött fizetési kérelmet is tudsz küldeni a partnered bankjának a Számlázz.hu-ból, amiről ITT olvashatsz részletesen. Amennyiben pedig te vagy a fizető fél (vevő), te is kaphatsz fizetési kérelmet az internetbankodba a számlakibocsátó részéről.
Felhívjuk figyelmed, hogy a bevezető időszakban #digital vagy #profi csomagban, kizárólag az aktív autokasszával rendelkező ügyfelek egy szűkebb köre tudja igénybe venni a szolgáltatást.
Fizetési kérelmet tudunk küldeni számodra az előfizetésed díjad rendezéséhez abban az esetben, ha a díj kiegyenlítéséhez átutalásos fizetési módot választasz számlázási fiókodban. A kérelmet a fiókban mentett bankszámlaszámodra fogod kapni, mellyel hibamentesen tudod kiegyenlíteni a díjat, ennek a részleteiről ITT olvashatsz bővebben.
A fizetési kérelmet az MBH Bank (korábban Budapest Bank) internetbankjában és az MBH Mobilapplikációban is lehetőség van elfogadni.
Fizetési kérelem jóváhagyása internetbankban
Az internetbankba belépve, a bal oldali menüsorban válaszd a "Fizetési kérelem" pontot. Itt nyisd meg a jóváhagyásra váró fizetési kérelmet.
A jóváhagyást SMS kód megadásával tudod véglegesíteni.
Fizetési kérelem jóváhagyása mobilapplikációban
A mobilapplikációban a Menü/Fizetési kérelem menüponton belül éred el a fizetési kérelmek listáját. A bejövő fizetési kérelmek eléréséhez válaszd a Beérkezett fület.
Válaszd ki a jóváhagyásra váró fizetési kérelmet, így áttekintheted annak részletes adatait. Kattints a "Jóváhagyom" gombra. A jóváhagyáshoz azonosítás szükséges!