- Gyakori kérdések
- Integrációk / API
- Banki integrációk, Autokassza
-
Regisztráció / Bejelentkezés / Első lépések
-
NAV
-
Előfizetés / szolgáltatáscsomagok
-
Beállítások / Funkciók / Mobil
- Számlakészítés
- Mobilapplikáció / MostSzámlázz
- Bejövő számlák és vevői fiók
- Tömeges számlagenerálás
- Tömeges-, és csoportos műveletek
- Megbízott számlakibocsátás / Önszámlázás
- Online fizetési megoldások
- Archiválás
- Postai szolgáltatás
- Évzárás #free csomagban
- Számla nyomtatás / mobilnyomtatók
- Termékek, partnerek
- Automatikus értesítések
- Beállítások módosítása
- Számlák kifizetettségének kezelése
- Fizetési kérelem
-
Számlák / Bizonylatok
-
Integrációk / API
- API interfész, Számla Agent
- Webshop pluginok
- Banki integrációk, Autokassza
- Keret- és adófigyelő egyéni vállalkozásoknak
- Online könyvelőprogram, SMARTBooks
- Könyvelőszoftverek
- Költségnyilvántartás társas vállalkozásoknak (QUICK)
- Ügyvitel, munkalapkezelés, árajánlat, Innonest
- Raktár- és készletkezelés, Innonest
- Digitális faktoring
- Követeléskezelés
-
Könyvelőknek
-
Kedvezmények / ajánlórendszer
Autokassza kapcsolat bontása
Már nem szeretném használni az autokasszát. Hogyan tudom megszüntetni a banki adatkapcsolatot?
Amennyiben korábban rögzítetted bankszámlaszámodat fiókodban és összekapcsoltad fiókodat a bankszámláddal, akkor a kapcsolat állapotát a Beállítások - Fiók beállításai - Autokassza menüpontban ellenőrizheted.
Abban az esetben, ha a kapcsolatot bármilyen okból szeretnéd megszüntetni, akkor a fenti menüpontban kattints az adott bankszámlszámtól jobbra elhelyezkedő kuka ikonra.
A törlést követően új banki tranzakciók már nem fognak érkezni a számlázási fiókodba, azonban a meglévő tranzakciókat a rendszer további 14 napig még megkísérli párosítani olyan számlával, ami kapcsolódhat hozzá.
Az autokasszához kapcsolódó további bejegyzéseinket tudástárunkban éred el!