- Gyakori kérdések
- Beállítások / Funkciók / Mobil
- Bejövő számlák és vevői fiók
-
Regisztráció / Bejelentkezés / Első lépések
-
NAV
-
Előfizetés / szolgáltatáscsomagok
-
Beállítások / Funkciók / Mobil
- Számlakészítés
- Mobilapplikáció / MostSzámlázz
- Bejövő számlák és vevői fiók
- Tömeges számlagenerálás
- Tömeges-, és csoportos műveletek
- Megbízott számlakibocsátás / Önszámlázás
- Online fizetési megoldások
- Archiválás
- Postai szolgáltatás
- Évzárás #free csomagban
- Számla nyomtatás / mobilnyomtatók
- Termékek, partnerek
- Automatikus értesítések
- Beállítások módosítása
- Számlák kifizetettségének kezelése
- Fizetési kérelem
-
Számlák / Bizonylatok
-
Integrációk / API
- API interfész, Számla Agent
- Webshop pluginok
- Banki integrációk, Autokassza
- Keret- és adófigyelő egyéni vállalkozásoknak
- Online könyvelőprogram, SMARTBooks
- Könyvelőszoftverek
- Költségnyilvántartás társas vállalkozásoknak (QUICK)
- Ügyvitel, munkalapkezelés, árajánlat, Innonest
- Raktár- és készletkezelés, Innonest
- Digitális faktoring
- Követeléskezelés
-
Könyvelőknek
-
Kedvezmények / ajánlórendszer
Mi az a vevői számlafiók?
A vevői fiók arra való, hogy partnereim ott érjék el a számlákat, amiket kiállítok nekik?
A vevői fiók (pl. a Távszámlához és a Díjnet.hu szolgáltatáshoz hasonlóan) lehetővé teszi számodra, hogy vevőid egyszerre láthassák a számukra kibocsátott összes számlát. Ezen az oldalon nemcsak a számlák áttekintésére és letöltésére van lehetőséged, de ha engedélyezed, akkor vevőid azonnal ki is fizethetik online számláikat (bankkártya).
A vevői fiók alapértelmezetten aktiválva van, így az általad küldött számlaértesítőkben vevőd egy olyan hivatkozást kap, amelyre kattintva azonnal megtekintheti a részére kibocsátott számlákat. Ha ki szeretnéd kapcsolni a vevői fiókot, akkor azt a Beállítások - Fiók beállításai - Számlázás beállítások oldalon teheted meg.
Ha vevőd a számlaértesítőben található linkre kattintva nem a vevői fiókba jut, hanem egy bejelentkezési képernyőt lát, az azért van, mert neki is van #profi Számlázz.hu-s fiókja. Vagyis direkt számlázás történt, azaz a számla rendszeren belül maradt. Ilyen esetben a vevői fiók helyett a vevőd az ő saját számlázási fiókjában, a bejövő számlák közt találja meg az adott számlát.
További részleteket ebben a cikkben találsz: kattints ide.