- Gyakori kérdések
- Integrációk / API
- Követeléskezelés
-
Regisztráció / Bejelentkezés / Első lépések
-
NAV
-
Előfizetés / szolgáltatáscsomagok
-
Beállítások / Funkciók / Mobil
- Számlakészítés
- Mobilapplikáció / MostSzámlázz
- Bejövő számlák és vevői fiók
- Tömeges számlagenerálás
- Tömeges-, és csoportos műveletek
- Megbízott számlakibocsátás / Önszámlázás
- Online fizetési megoldások
- Archiválás
- Postai szolgáltatás
- Évzárás #free csomagban
- Számla nyomtatás / mobilnyomtatók
- Termékek, partnerek
- Automatikus értesítések
- Beállítások módosítása
- Számlák kifizetettségének kezelése
- Fizetési kérelem
-
Számlák / Bizonylatok
-
Integrációk / API
- API interfész, Számla Agent
- Webshop pluginok
- Banki integrációk, Autokassza
- Keret- és adófigyelő egyéni vállalkozásoknak
- Online könyvelőprogram, SMARTBooks
- Könyvelőszoftverek
- Költségnyilvántartás társas vállalkozásoknak (QUICK)
- Ügyvitel, munkalapkezelés, árajánlat, Innonest
- Raktár- és készletkezelés, Innonest
- Digitális faktoring
- Követeléskezelés
-
Könyvelőknek
-
Kedvezmények / ajánlórendszer
Mi történik a követeléskezelés ügyindítás után ügyvédi és jogi megoldások igénybevételekor?
Sikeres ügyzárás után állítsd fizetettre a számládat a fiókodban!
Az ügyvédi és jogi megoldások célja, hogy ezek hatására adósod mihamarabb rendezze a kintlévőséget és egyúttal az ügyindítás díját is ki kell egyenlítenie.
Fizetési felszólítás esetén lehetősége van közvetlenül a kapott felszólításból bankkártyást fizetést kezdeményezni, így az összeget azonnal meg is kapod.
Amennyiben adósod utalással rendezi kintlévőségét, akkor a standard banki átutalásnak megfelelően érkezik meg hozzád. Amennyiben az ügyhöz tartozó számlák részben vagy egészben kiegyenlítésre kerültek, akkor rögzítsd azt befizetésként az adott számlához vagy állítsd a számlát kiegyenlítettre. Ennek mikéntjéről itt olvashatsz részletesen.
Akár banki átutalással, akár bankkártyával fizet a partnered, a befizetések rögzítése után az ügyet automatikusan leállítjuk és ezzel az sikeresen le is zárul.