- Gyakori kérdések
- Beállítások / Funkciók / Mobil
- Bejövő számlák és vevői fiók
-
Regisztráció / Bejelentkezés / Első lépések
-
NAV
-
Előfizetés / szolgáltatáscsomagok
-
Beállítások / Funkciók / Mobil
- Számlakészítés
- Mobilapplikáció / MostSzámlázz
- Bejövő számlák és vevői fiók
- Tömeges számlagenerálás
- Tömeges-, és csoportos műveletek
- Megbízott számlakibocsátás / Önszámlázás
- Online fizetési megoldások
- Archiválás
- Postai szolgáltatás
- Évzárás #free csomagban
- Számla nyomtatás / mobilnyomtatók
- Termékek, partnerek
- Automatikus értesítések
- Beállítások módosítása
- Számlák kifizetettségének kezelése
- Fizetési kérelem
-
Számlák / Bizonylatok
-
Integrációk / API
- API interfész, Számla Agent
- Webshop pluginok
- Banki integrációk, Autokassza
- Keret- és adófigyelő egyéni vállalkozásoknak
- Online könyvelőprogram, SMARTBooks
- Könyvelőszoftverek
- Költségnyilvántartás társas vállalkozásoknak (QUICK)
- Ügyvitel, munkalapkezelés, árajánlat, Innonest
- Raktár- és készletkezelés, Innonest
- Digitális faktoring
- Követeléskezelés
-
Könyvelőknek
-
Kedvezmények / ajánlórendszer
Számlázz.hu-t használok. Hol találom a vevői számlafiókomat?
A számlaértesítőből nem érem el a számlát, amit nekem állítottak ki, hanem bejelentkezést kér a rendszer. Miért van ez?
Ha #profi szolgáltatáscsomagot használsz, és fiókodat minősítetted, akkor a bejövő számláidat már nem a vevői fiókodban, hanem a Számlázz.hu-n belépve, a Számla - Bejövő számláim menüpont alatt találod.
❗Fontos!
Fontos, hogy a Bejövő számláim menüpontot csak a fiók, megfelelő jogosultsággal rendelkező felhasználója éri el. Amennyiben vállalkozásod bármely alkalmazottja kér számlát vállalkozásod számára, és a számlaértesítőt a saját e-mail címére kéri, akkor nem fogja elérni a számlát, ha nem tagja a számlázási fióknak.
Ha a bejövő számlák kezeléséről további információkat szeretnél olvasni, kattints ide!