Bejövő számlák és vevői fiók

Miért nem érem el a nekem kiállított számlát a számlaértesítőből?

Profi csomagot használsz? Bejelentkezés után, a Számlázz.hu fiókodban találod a számlát.

Ha #profi csomagot használsz, és már minősítetted a fiókodat, akkor a neked kiállított (bejövő) számlákat már nem a vevői számlafiókodban találod, hanem közvetlenül a Számlázz.hu-s fiókodban, a Számla / Bejövő számláim menüpontban.

Ez azt jelenti, hogy ha kapsz egy számlaértesítőt, és onnan próbálod megnyitni a számlát, akkor a rendszer előbb bejelentkezést fog kérni tőled.

 

Fontos tudnivaló:

A Bejövő számláim menüpontot kizárólag azok a felhasználók érik el, akiknek megfelelő jogosultsága van a számlázási fiókban. Emiatt, ha vállalkozásod egyik kollégája úgy kér számlát a cég részére, hogy az értesítőt a saját e-mail címére kéri, de nincs jogosultsága vagy nincs hozzáférése a számlázási fiókhoz, akkor nem fogja tudni megnyitni a számlát. Ebből adódóan az elszámoláshoz nem fogja tudni átadni a számlát.


Ha a bejövő számlák kezeléséről további információkat szeretnél olvasni, kattints ide!