Tudok választani több lehetőség közül is?
A számla kézi szerkesztésekor az alábbi fizetési módok közül választhatsz:
- átutalás
- készpénz
- bankkártya
- csekk
- utánvét
- PayPal
- SZÉP kártya
- OTP Simple
A lista végén új fizetési módot is tudsz rögzíteni az "+Új fizetési mód" lehetőségre kattintva.
A megjelenő ablakban add meg az új fizetési mód nevét. Ezen felül meghatározhatod, hogy a létrehozott fizetési móddal készülő számlák alapértelmezetten kifizetettként jöjjenek-e létre. Az utóbbi lehetőség csak a fizetési mód teljes törlésével és újbóli létrehozásával változtatható meg.
Az így létrehozott fizetési módot kiválaszthatod a számlák kifizetettségi beállításainál is.
Ha esetleg úgy döntenél, hogy valamelyik általad felvitt fizetési módra már nincs szükséged, a Beállítások/Fiók beállítások/Számlázás beállítások lap alján tudod törölni azt a "Törlöm" linkre kattintva.
Számla Agenten keresztül más a helyzet. Részletesen írunk erről a dokumentációban, de röviden a lényeg annyi, hogy az Agenttel kibocsátott számlák esetében tetszőleges fizetési módot használhatsz a mezőben.
ℹ️ Autokassza szolgáltatást használók figyelmébe
Az "átutalás" fizetési módot aktív szolgáltatás esetén az autokassza kezeli, így manuális jóváírás rögzítésénél ezt a fizetési módot nem használhatod.
Szükség esetén a rendszerben már meglévő további vagy a fenti módon egyedileg létrehozott fizetési móddal azonban van lehetőség kifizetettséget kezelni manuálisan is.
Fontos, hogy egyedi fizetési mód esetén, ha átutalásos fizetési móddal készített számlát szeretnél kifizetettre állítani, akkor a fizetési mód nevében ne szerepeljen az "átutalás" szó, mert ezt érzékelni fogja a rendszer, és tiltja a jóváírás rögzítését.