- Gyakori kérdések
- Beállítások / Funkciók / Mobil
- Bejövő számlák és vevői fiók
-
Regisztráció / Bejelentkezés / Első lépések
-
NAV
-
Előfizetés / szolgáltatáscsomagok
-
Beállítások / Funkciók / Mobil
- Számlakészítés
- Mobilapplikáció / MostSzámlázz
- Bejövő számlák és vevői fiók
- Tömeges számlagenerálás
- Tömeges-, és csoportos műveletek
- Megbízott számlakibocsátás / Önszámlázás
- Online fizetési megoldások
- Archiválás
- Postai szolgáltatás
- Évzárás #free csomagban
- Számla nyomtatás / mobilnyomtatók
- Termékek, partnerek
- Automatikus értesítések
- Beállítások módosítása
- Számlák kifizetettségének kezelése
- Fizetési kérelem
-
Számlák / Bizonylatok
-
Integrációk / API
- API interfész, Számla Agent
- Webshop pluginok
- Banki integrációk, Autokassza
- Keret- és adófigyelő egyéni vállalkozásoknak
- Online könyvelőprogram, SMARTBooks
- Könyvelőszoftverek
- Költségnyilvántartás társas vállalkozásoknak (QUICK)
- Ügyvitel, munkalapkezelés, árajánlat, Innonest
- Raktár- és készletkezelés, Innonest
- Digitális faktoring
- Követeléskezelés
-
Könyvelőknek
-
Kedvezmények / ajánlórendszer
Ha a NAV összekapcsolás által minősítetté vált a fiókom, láthatom-e a bejövő számláimat vagy minősítsem újra?
Nem kell még egyszer minősíteni a fiókodat az összekötés után!
Ha #profi csomagban vagy, rendelkezésedre áll a bejövő (direkt) számlázás szolgáltatásunk, amelynek segítségével láthatod más Számlázz.hu felhasználóktól érkező bejövő számláidat. Ha számlázási fiókodat összekötötted a NAV rendszerével, fiókod automatikusan minősítetté válik, vagyis nincs szükség más módon történő minősítésre, már használhatod is a bejövő számlázás funkciót!
Tudtad?
A Számlaverzum szolgáltatás segítségével olyan kimenő és bejövő számlák adatait is le tudjuk tölteni a NAV rendszeréből. melyeket nem a Számlázz.hu rendszerében készítettek. Bővebb információkért kattints ide!