- Gyakori kérdések
- NAV
- NAV online adatszolgáltatás
-
Regisztráció / Bejelentkezés / Első lépések
-
NAV
-
Előfizetés / szolgáltatáscsomagok
-
Beállítások / Funkciók / Mobil
- Számlakészítés
- Mobilapplikáció / MostSzámlázz
- Bejövő számlák és vevői fiók
- Tömeges számlagenerálás
- Tömeges-, és csoportos műveletek
- Megbízott számlakibocsátás / Önszámlázás
- Online fizetési megoldások
- Archiválás
- Postai szolgáltatás
- Évzárás #free csomagban
- Számla nyomtatás / mobilnyomtatók
- Termékek, partnerek
- Automatikus értesítések
- Beállítások módosítása
- Számlák kifizetettségének kezelése
- Fizetési kérelem
-
Számlák / Bizonylatok
-
Integrációk / API
- API interfész, Számla Agent
- Webshop pluginok
- Banki integrációk, Autokassza
- Keret- és adófigyelő egyéni vállalkozásoknak
- Online könyvelőprogram, SMARTBooks
- Könyvelőszoftverek
- Költségnyilvántartás társas vállalkozásoknak (QUICK)
- Ügyvitel, munkalapkezelés, árajánlat, Innonest
- Raktár- és készletkezelés, Innonest
- Digitális faktoring
- Követeléskezelés
-
Könyvelőknek
-
Kedvezmények / ajánlórendszer
Mely számlákról kell adatot szolgáltatni a NAV-nak? Van teendőm ezzel kapcsolatban?
A Számlázz.hu rendszere a jogszabályi elvárásoknak megfelelően küldi be számláid adatait a NAV Online Számla rendszerébe.
2021. január 4-től változott az online adatszolgáltatásra kötelezett számlák köre, már szinte minden számlát jelenteni kell a NAV felé. Amennyiben Számlázz.hu-val számlázol, Neked csak annyi a dolgod, hogy összekötöd számlázódat a NAV Online Számla rendszerével, amelynek minden lépésében segítünk. Ezt követően az adatszolgáltatás automatikus, nincs további teendőd.
A NAV 2021. március 31-ig türelmi időszakot hirdetett, vagyis ez azt jelenti, hogy a számlázóprogramoknak eddig az időpontig kellett felkészülniük a változásra, az előtte lévő időszakban nem volt kötelező az adatszolgáltatás (visszamenőleg sem). Mivel a NAV fejlesztéshez szükséges végleges specifikációja január elején még módosítás alatt állt, és nem volt tesztelhető, a Számlázz.hu-nál a stabil és megbízható működés érdekében úgy döntöttünk, megvárjuk, amíg a NAV a végleges specifikációt elérhetővé teszi, hogy az éles működés előtt tesztelhessünk.
Ezért a Számlázz.hu két hetes tesztelést követően, január 15-én 0 órától állt át az ún. NAV 3.0-ra, vagyis január 15. óta működik az adatszolgáltatás a magánszemélyek felé kiállított számlákról.
Az alábbi táblázatban összefoglaltuk, mely számlákról kell adatot szolgáltatni 2021 januárjától: