- Gyakori kérdések
- NAV
- Számlaverzum
-
Regisztráció / Bejelentkezés / Első lépések
-
NAV
-
Előfizetés / szolgáltatáscsomagok
-
Beállítások / Funkciók / Mobil
- Számlakészítés
- Mobilapplikáció / MostSzámlázz
- Bejövő számlák és vevői fiók
- Tömeges számlagenerálás
- Tömeges-, és csoportos műveletek
- Megbízott számlakibocsátás / Önszámlázás
- Online fizetési megoldások
- Archiválás
- Postai szolgáltatás
- Évzárás #free csomagban
- Számla nyomtatás / mobilnyomtatók
- Termékek, partnerek
- Automatikus értesítések
- Beállítások módosítása
- Számlák kifizetettségének kezelése
- Fizetési kérelem
-
Számlák / Bizonylatok
-
Integrációk / API
- API interfész, Számla Agent
- Webshop pluginok
- Banki integrációk, Autokassza
- Keret- és adófigyelő egyéni vállalkozásoknak
- Online könyvelőprogram, SMARTBooks
- Könyvelőszoftverek
- Költségnyilvántartás társas vállalkozásoknak (QUICK)
- Ügyvitel, munkalapkezelés, árajánlat, Innonest
- Raktár- és készletkezelés, Innonest
- Digitális faktoring
-
Könyvelőknek
-
Kedvezmények / ajánlórendszer
A Számlaverzum bekapcsolása után nem töltődnek le a számláim. Miért?
Bekapcsolás után várj pár napot, mert az első adatlekérés alkalmával lassabb a folyamat, mint a későbbi lekérdezéseknél. Ha ekkor sem jönnek az adatok, érdemes a NAV rendszerében a technikai felhasználó jogosultságát ellenőrizni.
Ha bekapcsoltad a fiókodban a Számlverzumot, vagyis a számlák letöltését a NAV Online számla rendszeréből, de nem indul el a számlák szinkronizálása, akkor érdemes ellenőrizni a technikai felhasználód jogosultságát a NAV rendszerében.
Ne feledd!
A "Számlák kezelése" és "Számlák lekérdezése" jogosultság legyen csak engedélyezve. Amennyiben így sem indul el a letöltés, érdemes új technikai felhasználót létrehozni. Ennek adatait add meg a Számlázz.hu rendszerben, a "Beállítások - Fiók beállításai - NAV Online adatkapcsolat" menüpontban, ez segíthet az adatáramlást elindítani.
1. A NAV Online Számla rendszerében a technikai user melletti lefelé mutató nyílra kell kattintanod.
2. Kattints a "Módosítás" gombra, majd válaszd a "Jogosultságok módosítása" opciót.
3. Kattints a "Módosítás" gombra, így ellenőrizheted a technikai felhasználó jogosultságait.