Számlaverzum

A Számlaverzum bekapcsolása után nem töltődnek le a számláim. Miért?

Az első adatlekérés időtartama a számlák mennyiségétől és a NAV rendszerének leterheltségétől is függhet.

Bekapcsolás után várj pár napot, mert az első adatlekérés alkalmával lassabb a folyamat, mint a későbbi lekérdezéseknél. Ha ekkor sem jönnek az adatok, érdemes a NAV rendszerében a technikai felhasználó jogosultságát ellenőrizni.

Ne feledd! 

"Számlák kezelése" és "Számlák lekérdezése" jogosultság legyen csak engedélyezve. Amennyiben így sem indul el a letöltés, érdemes új technikai felhasználót létrehozni. Ennek adatait add meg a Számlázz.hu rendszerben, a "Beállítások - Fiók beállításai - NAV Online adatkapcsolat" menüpontban, ez segíthet az adatáramlást elindítani.

 

1. A NAV Online Számla rendszerében a technikai user melletti lefelé mutató nyílra kell kattintanod.

nav-szamlaverzum_nav_lekerdezes

2. Kattints a "Módosítás" gombra, majd válaszd a "Jogosultságok módosítása" opciót.

szamlaverzum_nav_lekerdezes

3. Kattints a "Módosítás" gombra, így ellenőrizheted a technikai felhasználó jogosultságait.

nem-megy-a-szamlaverzum-01