Számla nyomtatás / mobilnyomtatók

Nem működik a nyomtatás!

Számlakiállítás után nem tudom kinyomtatni a számlát. Mi az oka ennek?

Nem kaptunk hibajelzést arról, hogy a nyomtatással gondok lennének, emiatt vélelmezhető, hogy a hiba a te böngésződben van.

  • Próbáld meg a nyomtatást másik böngészőből (Chrome vagy Firefox).
  • Ha a böngésződbe a PDF dokumentumok kezelésével összefüggő kiterjesztést (plugin) telepítettél, azt távolítsd el vagy kapcsold ki és ellenőrizd így a nyomtatást. Ebből kiderül, ha az adott plugin akadályozza a nyomtatást.
  • A számla PDF külön ablakban nyílik meg, ahonnan lehetőség van a nyomtatásra/letöltésre, ezért javasoljuk, hogy ellenőrizd böngésződben a felugró/előugró ablakokra vonatkozó beállítást is és szükség esetén engedélyezd a Számlázz.hu oldalnak a felugró ablakok megjelenítését.


A Számlázz.hu által kibocsátott számlák egyszerű PDF szerkezetűek, kezelésükhöz semmilyen speciális szoftverre nincs szükség.