- Gyakori kérdések
- Beállítások / Funkciók / Mobil
- Számla nyomtatás / mobilnyomtatók
-
Regisztráció / Bejelentkezés / Első lépések
-
NAV
-
Előfizetés / szolgáltatáscsomagok
-
Beállítások / Funkciók / Mobil
- Számlakészítés
- Mobilapplikáció / MostSzámlázz
- Bejövő számlák és vevői fiók
- Tömeges számlagenerálás
- Tömeges-, és csoportos műveletek
- Megbízott számlakibocsátás / Önszámlázás
- Online fizetési megoldások
- Archiválás
- Postai szolgáltatás
- Évzárás #free csomagban
- Számla nyomtatás / mobilnyomtatók
- Termékek, partnerek
- Automatikus értesítések
- Beállítások módosítása
- Számlák kifizetettségének kezelése
- Fizetési kérelem
-
Számlák / Bizonylatok
-
Integrációk / API
- API interfész, Számla Agent
- Webshop pluginok
- Banki integrációk, Autokassza
- Keret- és adófigyelő egyéni vállalkozásoknak
- Online könyvelőprogram, SMARTBooks
- Könyvelőszoftverek
- Költségnyilvántartás társas vállalkozásoknak (QUICK)
- Ügyvitel, munkalapkezelés, árajánlat, Innonest
- Raktár- és készletkezelés, Innonest
- Digitális faktoring
- Követeléskezelés
-
Könyvelőknek
-
Kedvezmények / ajánlórendszer
Nem működik a nyomtatás!
Számlakiállítás után nem tudom kinyomtatni a számlát. Mi az oka ennek?
Nem kaptunk hibajelzést arról, hogy a nyomtatással gondok lennének, emiatt vélelmezhető, hogy a hiba a te böngésződben van.
- Próbáld meg a nyomtatást másik böngészőből (Chrome vagy Firefox).
- Ha a böngésződbe a PDF dokumentumok kezelésével összefüggő kiterjesztést (plugin) telepítettél, azt távolítsd el vagy kapcsold ki és ellenőrizd így a nyomtatást. Ebből kiderül, ha az adott plugin akadályozza a nyomtatást.
- A számla PDF külön ablakban nyílik meg, ahonnan lehetőség van a nyomtatásra/letöltésre, ezért javasoljuk, hogy ellenőrizd böngésződben a felugró/előugró ablakokra vonatkozó beállítást is és szükség esetén engedélyezd a Számlázz.hu oldalnak a felugró ablakok megjelenítését.
A Számlázz.hu által kibocsátott számlák egyszerű PDF szerkezetűek, kezelésükhöz semmilyen speciális szoftverre nincs szükség.