Fizetési kérelem

Hol találom az OTP Bankban a qvik-kérelmet (fizetési kérelmet)?

Az OTP Bank internetbank és mobilszolgáltatásán keresztül is el tudod fogadni a qvik-kérelmeket.

2024 októberétől a bizonylat adataival előre kitöltött qvik-kérelmet (fizetési kérelmet) is tudsz küldeni a partnered bankjának a Számlázz.hu-ból, amiről ITT olvashatsz részletesen. Amennyiben pedig te vagy a fizető fél (vevő), te is kaphatsz qvik-kérelmet az internetbankodba a számlakibocsátó részéről.


Qvik-kérelmet tudunk küldeni számodra az előfizetésed díjad rendezéséhez
abban az esetben, ha a díj kiegyenlítéséhez átutalásos fizetési módot választasz számlázási fiókodban. A kérelmet a fiókban mentett bankszámlaszámodra fogod kapni, mellyel hibamentesen tudod kiegyenlíteni a díjat, ennek a részleteiről ITT olvashatsz bővebben.

 

Qvik-kérelem jóváhagyásának menete


Az OTP Internetbankban és az OTP SmartBank mobilalkalmazásban is kezelheted a fizetési kérelmeket.

Amennyiben fizetési kérelem érkezik, akkor az internetbankban postaláda üzenetben, a Smartbankban pedig push üzenetben kapsz róla értesítést. A push üzenetek érkezéséhez a készülékeden engedélyezned kell az ilyen típusú értesítések fogadását.

Az OTP Bank esetében az alábbi felületek teszik lehetővé számodra az fizetési kérelem elfogadását.