Fizetési kérelem

Hol találom az OTP Bankban a fizetési kérelmet?

Az OTP Bank internetbank és mobilszolgáltatásán keresztül is el tudod fogadni a fizetési kérelmeket.

Fizetési kérelmet tudunk küldeni számodra előfizetésed díjának rendezéséhez abban az esetben, ha a díj kiegyenlítéséhez átutalásos fizetési módot választasz számlázási fiókodban. A kérelmet a fiókban mentett bankszámlaszámodra fogod kapni, mellyel hibamentesen tudod kiegyenlíteni a díjat.

Az OTP Internetbankban és az OTP SmartBank mobilalkalmazásban is kezelheted a fizetési kérelmeket.

Amennyiben fizetési kérelem érkezik, akkor az internetbankban postaláda üzenetben, a Smartbankban pedig push üzenetben kapsz róla értesítést. A push üzenetek érkezéséhez a készülékeden engedélyezned kell az ilyen típusú értesítések fogadását.

Az OTP Bank esetében az alábbi felületek teszik lehetővé számodra az fizetési kérelem elfogadását.

Amennyiben nem a fizetési kérelem elfogadásával, hanem egyéb fizetési mód segítségével szeretnéd rendezni a díjat, akkor egyszerűen csak utasítsd el a fizetési kérelmet az "Elutasítom" gomb használatával. Ezután számlázási fiókodba belépve a neked megfelelő fizetési mód kiválasztásával tudod rendezni a díjat.
Lépj a Beállítások - Szolgáltatáscsomagom menüpontba, és a nyitott fizetési kötelezettségnél kattints a Hogyan fizethetek? gombra, majd válaszd ki a számodra megfelelő fizetési módot. Utalásos fizetés választásánál egy, a számlaszámot is tartalmazó díjbekérő e-mailt küldünk e-mail címedre.

A fizetési kérelemről bővebb információt találsz a OTP Bank erre vonatkozó oldalán.