Az OTP Bank internetbank és mobilszolgáltatásán keresztül is el tudod fogadni a fizetési kérelmeket.
2024 októberétől a bizonylat adataival előre kitöltött fizetési kérelmet is tudsz küldeni a partnered bankjának a Számlázz.hu-ból, amiről ITT olvashatsz részletesen. Amennyiben pedig te vagy a fizető fél (vevő), te is kaphatsz fizetési kérelmet az internetbankodba a számlakibocsátó részéről.
Felhívjuk figyelmed, hogy a bevezető időszakban #digital vagy #profi csomagban, kizárólag az aktív autokasszával rendelkező ügyfelek egy szűkebb köre tudja igénybe venni a szolgáltatást.
Fizetési kérelmet tudunk küldeni számodra az előfizetésed díjad rendezéséhez abban az esetben, ha a díj kiegyenlítéséhez átutalásos fizetési módot választasz számlázási fiókodban. A kérelmet a fiókban mentett bankszámlaszámodra fogod kapni, mellyel hibamentesen tudod kiegyenlíteni a díjat, ennek a részleteiről ITT olvashatsz bővebben.
Fizetési kérelem jóváhagyásának menete
Az OTP Internetbankban és az OTP SmartBank mobilalkalmazásban is kezelheted a fizetési kérelmeket.
Amennyiben fizetési kérelem érkezik, akkor az internetbankban postaláda üzenetben, a Smartbankban pedig push üzenetben kapsz róla értesítést. A push üzenetek érkezéséhez a készülékeden engedélyezned kell az ilyen típusú értesítések fogadását.
Az OTP Bank esetében az alábbi felületek teszik lehetővé számodra az fizetési kérelem elfogadását.